لوگو

افزایش درگیری شغلی کارمندان‌

افزایش درگیری شغلی کارمندان‌ از مهم ترین موارد در امور سازمانی می باشد،با ما همراه باشید:

 

 

 

قسمت هفتم
۸- کارکنانی را پیدا کنید که به مشتری اهمیت دهند.

-پژوهش‌های مختلف نشان می‌دهد که پرسنلِ درگیر با کار، احتمالاً خدمات بسیار بهتری به مشتری ارائه می‌دهند.

-در دنیای امروز که تقریباً همه چیز دیجیتال یا آنلاین شده، اهمیت بحث خدمات مشتری ممکن است کاهش پیدا کند.

-اما اگر به موفق‌ترین شرکت‌ها نگاه کنیم، کارکنان آنها سطح بسیار بالایی از خدمات مشتری ارائه می‌دهند.

-هر چند وقت یکبار بهتر است تحقیقی روی مشتری‌ها انجام دهید و ببینید کدام حوزه‌ها نیاز به بهبود دارند.

-این کار روش خوبی برای انگیزه دادن به کارمندان برای ارتقای مهارت‌های ارتباطی‌شان است.

-اگر کارکنان شما به نگرانی‌های مشتری اهمیت دهند، خیلی مشتاق‌تر خواهند بود تا برای حل مسائل مشتری نهایت تلاش خود را بکنند.

قسمت هشتم
۹- به بازخوردی که کارکنان می‌دهند خوب توجه کرده و بر اساس آن اقدام کنید.

-گوش کردن به صحبت‌های مشتری مهم است.

-اما گوش کردن به صحبت‌های کارکنان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

-یکی از اقدامات مهم برای درگیر نگه داشتن کارکنان با کار این است که جلسات منظمی با آنها داشته باشید و ببینید کدام یک از بخش‌های محیط کاری به اصلاح نیاز دارد.

-فراهم کردن فرصتِ اظهار نظر، چه در قالب یک تحقیق میدانی و چه جلسات ماهانه، موجب می‌شود که کارکنان احساس کنند بخشی از شرکت هستند.

-در غیر این صورت کارکنان برداشتِ خوبی از مسائلی که مورد بی‌توجهی مدیریت قرار گرفته نخواهند داشت.

-اما اگر بدانند که مدیرها توجه می‌کنند و نگرانی‌های آنها را می‌شنوند، سطح بالایی از درگیری را حفظ خواهند کرد.

 

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *