اصول چیدمان فروشگاه

اصول چیدمان فروشگاه را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:

قسمت اول

♦آخرین باری را که برای خرید یک کالا وارد فروشگاهی شدید و با خرید همان یک قلم، از آنجا خارج شدید، به‌ یاد دارید؟شما به قصد خرید کالای مورد نیازتان وارد فروشگاه می‌شوید، اما آنجا را در‌حالی ترک می‌کنید که در کیسه‌‌ی خریدتان اقلام دیگری هم هست که اصلا قصد خرید آنها را نداشتید.

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
این اتفاقی است که همه‌ی ما آن را تجربه کرده‌ایم:

♦بسیاری از تصمیمات خرید ما، در محل خرید گرفته می‌شوند و این پیشامد به‌خاطر چیدمان استادانه‌ی کالاهاست که ما را مثل آهن‌ربا به‌سوی خود جلب می‌کنند.

♦هر بار که وارد یک فروشگاه یا مرکز خرید می‌شویم، انواع جدیدی از محصولات را می‌بینیم که در معرض دید گذاشته شده‌اند.

فروشگاه‌ها توجه زیادی به طرح و چیدمان محصولات می‌کنند. چرا که نه؟

♦محصولی که ماهرانه به نمایش گذاشته شود، توجه خریداران را جلب می‌کند و آنها را به خریدِ بیشتر ترغیب می‌کند.

♦هر بار که وارد یکی از راهروهای فروشگاه‌‌ها می‌شویم،با نمایشِ استادانه‌ای از محصولات روبه‌رو می‌شویم، حتی اجناسی که در حراج هستند، چیدمان جذاب و چشمگیری دارند که فرد را ناخودآگاه به سمت خود می‌کشد.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
اصول چیدمان فروشگاه
Description
فروشگاه‌ها توجه زیادی به طرح و چیدمان محصولات می‌کنند. چرا که نه؟ ♦محصولی که ماهرانه به نمایش گذاشته شود، توجه خریداران را جلب می‌کند و آنها را به خریدِ بیشتر ترغیب می‌کند. ♦هر بار که وارد یکی از راهروهای فروشگاه‌‌ها می‌شویم، با نمایشِ استادانه‌ای از محصولات روبه‌رو می‌شویم، حتی اجناسی که در حراج هستند، چیدمان جذاب و چشمگیری دارند که فرد را ناخودآگاه به سمت خود می‌کشد.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *