اصول چیدمان فروشگاه

اصول چیدمان فروشگاه را در متن زیر دنبال بفرمایید:

قسمت بعدی

♦وقتی کار به چیدمان استراتژیک محصولات می‌رسد، مراکز خرید بسیار سنجیده و حساب‌شده عمل می‌کنند، زیرا روش‌های مختلف نمایش محصولات، برایشان بسیار مهم است.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
برای مثال

♦اجناس پرفروش را در مکان‌هایی قرار می‌دهند که به‌راحتی قابل‌رؤیت باشند یا حینِ تبلیغ تنقلات و غذاها، فروشنده‌های خوش‌رو، نمونه‌هایی را برای چشیدن به مشتریان تعارف می‌کنند.

♦حراج‌ محصولات نیز بهانه‌ی دیگری برای چیدمان‌های خاص در فروشگاه‌ها و مراکز خرید است.

♦«یکی بخر، یکی ببر»: این پیام تبلیغاتی نوشتاری در بالای سکوهای حراج، برای مشتریان بسیار جذاب است.

♦زمانی‌که چیدمان یک کالا به لحاظ بصری چشمگیر باشد، مردم به‌طور ناخودآگاه به سمت آن کالا جذب می‌شوند و آن را در سبد خرید خود می‌گذارند.

♦مراکز خرید با چیدمان نمایشی محصولات‌، آن دسته از مردم را هدف قرار می‌دهند که تفننی و بدون برنامه خرید می‌کنند.

♦آخر هفته که پرسه‌زنی و وقت‌گذرانی در مراکز خرید به اوج خود می‌رسد، نوعِ چیدمان کالاهاست که بر میزان فروش آنها تأثیر می‌گذارد.

برخی از رایج‌ترین تکنیک‌های چیدمان در فروشگاه‌ها که شناسایی‌ آنها آسان است، عبارتند از:

♦چیدمان زاویه‌دار؛

♦چیدمان رنگی؛

♦ظروف و تکیه‌گاه‌ها.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
اصول چیدمان فروشگاه
Description
♦حراج‌ محصولات نیز بهانه‌ی دیگری برای چیدمان‌های خاص در فروشگاه‌ها و مراکز خرید است. ♦«یکی بخر، یکی ببر»: این پیام تبلیغاتی نوشتاری در بالای سکوهای حراج، برای مشتریان بسیار جذاب است. ♦زمانی‌که چیدمان یک کالا به لحاظ بصری چشمگیر باشد، مردم به‌طور ناخودآگاه به سمت آن کالا جذب می‌شوند و آن را در سبد خرید خود می‌گذارند. ♦مراکز خرید با چیدمان نمایشی محصولات‌، آن دسته از مردم را هدف قرار می‌دهند که تفننی و بدون برنامه خرید می‌کنند. ♦آخر هفته که پرسه‌زنی و وقت‌گذرانی در مراکز خرید به اوج خود می‌رسد، نوعِ چیدمان کالاهاست که بر میزان فروش آنها تأثیر می‌گذارد.
Author
Publisher Name
آریان گستز
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *