به چه اصولی در مدیریت کیفیت باید توجه کرد؟

به چه اصولی در مدیریت کیفیت باید توجه کرد؟با ما همراه بمانید:

مشارکت کارکنان (Involvement of people )
جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

♦ کارکنان جوهره سازمان بوده و مشارکت آنها باعث خواهد گردید تا توانایی هایشان مزیت سازمان محسوب گردد. ایجاد انگیزه،‌ تعهد و مشارکت کارکنان نسبت به سازمان، نوآوری و خلاقیت در پیشبرد اهداف سازمان را به ارمغان خواهد آورد.

♦ ایجاد مسوولیت پاسخگویی کارکنان در رابطه با عملکردشان و همچنین ایجاد اشتیاق در مشارکت و همکاری ایشان زمینه ساز بهبود مستمر در سازمان خواهد بود.

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر
بکارگیری اصل مشارکت کارکنان در سازمان عموما باعث می گردد که:

1) کارکنان اهمیت همکاری و نقش خود را در سازمان درک کنند.
2) کارکنان محدودیت های عملکردشان را شناسایی کنند.
3) کارکنان مالکیت مسایل را پذیرفته و مسوولیت حل آنها را عهده دار شوند.
4) کارکنان عملکرد خود را در راستای مقاصد و اهداف شخصی ارزیابی نمایند.
5) کارکنان فعالانه فرصت های افزایش صلاحیت،‌ دانش و تجربه خود را جستجو نمایند.
6) کارکنان آزادانه دانش و تجربیات خود را به اشتراک گذارند.
7) کارکنان آشکارا در خصوص مسایل و عواقب آن بحث کنند.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
مدیریت کیفیت
Description
4) کارکنان عملکرد خود را در راستای مقاصد و اهداف شخصی ارزیابی نمایند. 5) کارکنان فعالانه فرصت های افزایش صلاحیت،‌ دانش و تجربه خود را جستجو نمایند. 6) کارکنان آزادانه دانش و تجربیات خود را به اشتراک گذارند. 7) کارکنان آشکارا در خصوص مسایل و عواقب آن بحث کنند.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *