لوگو

اصل های اساسی سیستم

اصل های اساسی سیستم را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:

1)یک سیستم باید برای دستیابی به یک هدف از پیش تعیین شده، طراحی شود.
2)روابط متقابل و وابستگی متقابل باید در میان اجزاء موجود باشد.
3)اهداف سازمان به عنوان یک کلیت، اولویت بالاتری نسبت به اهداف زیر سیستم های آن دارند.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

سیستم‎های فضایی

◊دنیای مدرن دارای انواع مختلفی از سیستم‎هایی است که زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار ‎می‎دهند،بعضی از نمونه‎ها شامل    سیستم‎های حمل و نقل؛‎ سیستم‎های خورشیدی؛ سیستم‎های تلفن؛ سیستم‎های زیست محیطی؛ سیستم‎های فضایی؛ و غیره  هستند،در واقع،به نظر‎ می‎رسد انتهایی برای استفاده از کلمه “سیستم” در جامعه امروز وجود ندارد.

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

تجهیزات و تکنولوژی‌ها

◊برای سیستم های می توان طبقه بندی های مختلفی قرارداد اما آنچه مهم است اینست که افراد، تجهیزات و تکنولوژی‌ها، عناصر محیطی و و روالهای کاری در این طبقه بندی ها به عنوان سیستم مورد توجه قرارا گیرند،در سیستم‌های مهندسی به این پارامترها توجه ویژه‌ای شده است.

پذیرش در محیط کار

⁠⁣یکی از سخت‌ترین موضوعات برای پذیرش در محیط کار این است که قبول کنید در یک اختلاف کاری، شما مقصر هستید،این‌که شما به مقصر بودن در ایجاد یک اختلاف اعتراف کنید، کاری زمان‌بر است و فروتنی زیادی می‌طلبد.

عذرخواهی کردن

اگر در محیط کارتان برداشت عموم نسبت به شخصیت شما این است که همیشه در متن درگیری‌ها حضور دارید و مقصر هستید،خودتان را برای تغییر راه و روش‌تان آماده کرده و به هنگام بروز تنش، جلوی زبان خود را بگیرید، عذرخواهی کردن به وقت تقصیر می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکل را حل کند و همه چیز را سر جای اولش بازگرداند.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *