اصل اول مدیریت کیفیت تمرکز بر مشتری

الف) بیانیه

تمرکز اصلی مدیریت کیفیت برآوردن الزامات مشتری و تلاش بر فراتر رفتن از انتظارات مشتری است.

ب) استدلال منطقی

موفقیت پایدار زمانی حاصل می شود که یک سازمان اعتماد مشتریان و سایر طرفهای ذی نفع که به آنها وابسته است را جلب کرده و حفظ نماید.

هر جنبه از تعامل با مشتری فرصتی برای ایجاد ارزش به مشتری فراهم می نماید درک نیازهای جاری و آتی مشتریان و دیگر طرفهای ذی نفع به موفقیت پایدار سازمان کمک می نماید.

 

اصل سیستم استاندارد ایزو 9001 بر مینای تمرکز بر مشتری تدوین گردیده است.سازمان می بایست ایتدا نیازهای مشتریان را شناسایی و سپس نسبت به براورده کردن نیاز های مشتریان قدم بردارد.

برای مشاور ایزو علی الخصوص ایزو 9001:2015 و سایر سیستمهای مدیریتی با آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

021-77942240-77959675

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *