لوگو

ده اشتباه فاحش در بازاریابی


ده اشتباه فاحش در بازاریابی را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:


قسمت پایانی

۸- نداشتن حس مسئولیت‌پذیری

-این مسئله بدترین و بزرگ‌ترین اشتباهی است که یک شرکت می‌تواند مرتکب شود.


-داشتن اهداف واقع‌بینانه و عملکرد سریع برای کسانی که در کار بازاریابی هستند، ضروری است؛ در غیر این صورت شما به مرگ «آری» گفته‌اید و هیچ‌چیز را عملی نساخته‌اید.


جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


۹- نپرداختن پاداش

-اگر در شناسایی و ارج نهادن به مهارت‌ها و تخصص‌های بازاریابی کارمندانتان سهل‌انگاری کنید، محرک‌هایی که باید به کار گرفته شوند، دچار لغزش می‌شوند و نتیجه‌ای معکوس


در پی خواهند داشت.


-راه‌های موفقیت در بازاریابی را که پایه‌هایی ثابت و استوار دارند، بشناسید.


مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر


۱۰- نداشتن دست‌نوشته و بی‌توجهی به مکتوب کردن کارها

-گفته‌اند: «هنگامی که کاری نوشته شود، انجام می‌پذیرد».


-همیشه اهداف و طرح‌هایتان را بنویسید و این احتمال را بدهید که هنگام نوشتن، دیدگاه و چشم‌انداز شما به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.


-این‌ها اشتباهات متداولی هستند که بسیاری از کسب‌وکارها با آن مواجه می‌شوند.


-با پرهیز از تکرار اشتباهات بازاریابی رقبای خود، از آنان پیشی بگیرید.


 

 

02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

برای آگاهی بیشتر از زمان دقیق برگزاری دوره ها و اطلاعات دیگر پیرامون فعالیت های مشاوره پیج اینستاگرام ما را فالو بفرمایید:


↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *