ده اشتباه فاحش در بازاریابی
ده اشتباه فاحش در بازاریابی را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:
قسمت پایانی
۸- نداشتن حس مسئولیتپذیری
-این مسئله بدترین و بزرگترین اشتباهی است که یک شرکت میتواند مرتکب شود.
-داشتن اهداف واقعبینانه و عملکرد سریع برای کسانی که در کار بازاریابی هستند، ضروری است؛ در غیر این صورت شما به مرگ «آری» گفتهاید و هیچچیز را عملی نساختهاید.
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
۹- نپرداختن پاداش
-اگر در شناسایی و ارج نهادن به مهارتها و تخصصهای بازاریابی کارمندانتان سهلانگاری کنید، محرکهایی که باید به کار گرفته شوند، دچار لغزش میشوند و نتیجهای معکوس
در پی خواهند داشت.
-راههای موفقیت در بازاریابی را که پایههایی ثابت و استوار دارند، بشناسید.
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
۱۰- نداشتن دستنوشته و بیتوجهی به مکتوب کردن کارها
-گفتهاند: «هنگامی که کاری نوشته شود، انجام میپذیرد».
-همیشه اهداف و طرحهایتان را بنویسید و این احتمال را بدهید که هنگام نوشتن، دیدگاه و چشمانداز شما به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
-اینها اشتباهات متداولی هستند که بسیاری از کسبوکارها با آن مواجه میشوند.
-با پرهیز از تکرار اشتباهات بازاریابی رقبای خود، از آنان پیشی بگیرید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
برای آگاهی بیشتر از زمان دقیق برگزاری دوره ها و اطلاعات دیگر پیرامون فعالیت های مشاوره پیج اینستاگرام ما را فالو بفرمایید: