حفظ مشتری با ۱۰ استراتژی هوشمندانه
حفظ مشتری با ۱۰ استراتژی هوشمندانه را در متن زیر مطالعه بفرمایید:
قسمت بعدی
۷- یکپارچگی در خدمات و محصولات
موفقیت طولانی مدت و حفظ مشتری متعلق به کسبوکارهایی است که اخلاقِ کاری را دور نمیزنند.
همیشه باید بین آنچه میگویید و انجام میدهید و تجربهی مشتریان یک هماهنگی تام برقرار کنید.
طراحی، کیفیت ساخت، قابلیت اتکا و کاربرد محصول یا خدمات شما باید معیارهای مورد درخواست، نیاز و انتظار مشتریان را تأمین کنند.
یکپارچگی خدمات علاوه بر نحوهی ادارهی مسائلِ عمده، مسائل خُرد را نیز شامل میشود.
اگر با مشتریان رفتاری صادقانه و روشن داشته باشید، به آنها اهمیت بدهید، به آنها توجهای واقعی داشته باشید، ناامیدشان نکنید و به آنچه میگویید عمل کنید
به شما جذب میشوند و اگر رفتاری غیر از این داشته باشید از شما اجتناب خواهند کرد.
۸ – اندازهگیری ارزش مادامالعمر
بین سود حاصل از یک مرتبه فروش در مقیاس متوسط که در آن از تصویر کلی چشمپوشی کردهاید تفاوت بزرگی با سود کلی جمعشدهای وجود دارد که یک مشتری معمولی میتواند در طی زمان دادوستدِ مادامالعمر به کسبوکارتان بیاورد.
خریدهای مکرر
وقتی متوجه شوید رقمِ سود مرکب که از خریدهای مکرر یک مشتری در بازههای زمانی ماهانه، سالانه و در گذر دههها حاصل میشود چه اندازه است؛ اهمیت حیاتی مراقبت عالی از آنها و حفظ مشتری را درک میکنید.
سخن آخر
و چون درمییابید وسع کسبوکارتان برای حفظ هر مشتری از نظر صرف زمان و تلاش چه مقدار است، میتوانید هزینههای بازاریابی خود را کنترل کنید.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675
گواهینامه CE اروپا از تخصص های ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.