استراتژی تبلیغاتی رولکس:

 

 

 

1- تبلیغ در مجلات:

رولکس آگهی هایی بر روی مجلات مردانه ای چون maximوGQقرار میدهد. تا به این شکل مشتریان هدف خود را از ارزش های که ساعت رولکس به آنها اضافه می کند بهتر شکل هدفمند آگاه کند.

2- بیلبورد:

رولکس آگاهی هایی نیز بر روی بیلبورد هایی شهر های بزرگ قرار می دهد. به خصوص در مناطقی از شهر که افراد متمول رفت و آمد می کنند که بتواند مشتریان اصلی خود را هدف قرار دهد. رولکس هم از بیلبوردهای سنتی و هم دیجیتال استفاده می کند.

3- آگهی در رویداد های ورزشی:

به شکل استراتژیک رولکس آگهی هایی در رویدادهای ورزش که مردان جوان در آن شرکت می کنند قرار می دهد. البته آنها فقط به فوتبال و بستکبال و هاکی محدود نمی شوند

4- اسپانسرشدن در کنسرت های موسیقی:

رولکس در کنسرت های معروفی که بازار هدف خود را در آن ببیند اسپانسر می شود،تبلیغاتی در تمام فضاهای کنسرت و همچنین در خود برنامه قرار داده می شود درچنین رویداد هایی لوگو و اسم رولکس همه جا به چشم می خورد.

 

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *