استراتژی‌ حفظ مشتری

استراتژی‌ حفظ مشتری

استراتژی‌ حفظ مشتری که برای جذب مشتری مفید می باشد را در متن زیر مطالعه بفرمایید:


قسمت بعدی

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.


۳- برای بازاریابی حفظ مشتری بودجه تخصیص دهید.

حتما برای حمایت از تلاش‌های حفظ مشتری به همان اندازه بودجه در نظر بگیرید که در گذشته برای حمایت از جذب مشتری بودجه گذاشته‌اید.


گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.


۴- ارزش مشتری را بسنجید.

ارزش مشتری، خصوصا ارزش طول عمر مشتری، را پیگیری کنید، بسنجید و در نظر داشته‌باشید.


به جای این‌که فقط فروش را به تنهایی بسنجید، از پایگاه داده‌هایتان برای سنجش فروش بر اساس مشتری استفاده کنید.


ارزش طول عمر مشتری بر اساس مدتی که از آخرین خرید او گذشته، تکرار خرید، و ارزش پولی خرید او ارزیابی می‌شود.


هر چه ارزش طول عمر مشتری بیش‌تر باشد، باید برای تلاش‌های حفظ آن مشتری بیش‌تر سرمایه‌گذاری کنید، چون او یک “مشتری خوب” برای شرکت شما محسوب می‌شود.


ادامه دارد…


با شماره های زیر تماس بفرمایید


02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.


 

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

 

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
استراتژی‌ حفظ مشتری
Description
۴- ارزش مشتری را بسنجید. ارزش مشتری، خصوصا ارزش طول عمر مشتری، را پیگیری کنید، بسنجید و در نظر داشته‌باشید. به جای این‌که فقط فروش را به تنهایی بسنجید، از پایگاه داده‌هایتان برای سنجش فروش بر اساس مشتری استفاده کنید. ارزش طول عمر مشتری بر اساس مدتی که از آخرین خرید او گذشته، تکرار خرید، و ارزش پولی خرید او ارزیابی می‌شود. هر چه ارزش طول عمر مشتری بیش‌تر باشد، باید برای تلاش‌های حفظ آن مشتری بیش‌تر سرمایه‌گذاری کنید، چون او یک “مشتری خوب” برای شرکت شما محسوب می‌شود.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'