لوگو

ارزیابی آلاینده ها و عوامل زیان آور

اندازه گیری شاخصهای کمی مرتبط با آلاینده های محیط زیست و عوامل زیان آور محیط کار که بر این اساس کلیه فاکتورهای قابل اندازه گیری که به فعالیتها و خدمات مستقیم شرکت مربوط شده و به نوعی موجب آلودگی محیط زیست و شرایط زیان آور محیط کار می گردد ، شامل آلودگی آب ، هوا ، صوت ، ارتعاشات ، میزان روشنایی ، پرتوها و میدان های مغناطیسی می بایست تحت نظارت واحد ایمنی بهداشت به صورت ادواری ( یکساله ) مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در صورت تغییرات یا اتمام مهلت اعتبار مجدداً مورد اندازه گیری قرار گیرد .

 

آلودگی هوا :

شامل خروجی کلیه دودکش های سالن ، خروجی اگزوز خودروها ، خروجی دودکش موتورخانه و … و گردو غبار محیطی در نواحی خاص و همچنین از دید شرایط زیان آور شغلی دود و دمه ، بخارات مواد آلی و …. می باشد .

 

آلودگی صوتی :

شامل آلودگی صوتی و سرو صدا در کلیه قسمتهایی از سالن که به نحوی ایجاد آلودگی صوتی از دیدگاه زیست محیطی و ایمنی بهداشتی شغلی نماید .

 

آلودگی آب :

شامل خروجی فاضلاب ها و شاخص های بهداشتی آب آشامیدنی .

تبصره : انجام اندازه گیری ها عموما با استفاده از امکانات پیمانکاری صورت می پذیرد . ( از طریق شرکت پیمانکار معتمد سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت کار ) که در این رابطه ارائه سوابق کالیبراسیون تجهیزات مورد استفاده در اندازه گیریها از طریق پیمانکار الزامی است .

جهت مشاور ایزو  مانند ایزو 9001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

مشاوره ایزو 14001 تخصص ماست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *