لوگو

ارزش پیشنهادی (Value Proposition) کسب‌وکارها

♦ رهبران اغلب برای بهبود محصولات یا خدمات شرکت خود تلاش زیادی می‌کنند و معتقدند که این کار باارزش‌ترین نقشی است که بر عهده دارند، اما برای اینکه کسب‌وکار شما با مخاطبان هدفتان رقم بخورد، باید به مشتریان خود نزدیک شوید و پیشنهادهای‌تان متناسب با آنان باشد.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
خواسته‌های مشتریان

♦ شما باید از جزئیات نیازها و خواسته‌های مشتریان خود آگاه باشید، همین طور ویژگی‌های محصول یا جزئیات خدمات ارائه شده را با نیاز آنان تطابق دهید. ارزش پیشنهادی، یک پل ارتباطی بین نیازهای مشتریان و ویژگی‌های محصولتان است. در واقع به‌عنوان یک عبارت مانترا (Mantra) دو جنبه کسب‌وکار (مشتری و محصول) را به هم ربط می‌دهد.

مشاوره  ایزو 22000 با آریان گستر
ارزش پیشنهادی

♦ ارزش پیشنهادی یکی از اجزای مدل کسب ‌وکار است، این ارزش می‌تواند کوچک‌ترین و مهم‌ترین سطح منافع و منابعی باشد که یک شرکت به مصرف‌ کنندگان ارائه می‌دهد، در واقع به مشتری می‌گوید که چرا باید شما را به‌ جای رقیبتان برگزیند و از شما خرید کند! پس ارزش پیشنهادی ابزاری مهم است که مزیت رقابتی شرکت‌تان را نسبت به سایر رقبا توضیح می‌دهد.

چالش‌های مشتریان

♦ ارزش پیشنهادی یک عبارت یا بیانیه است که مشتریانِ هدف، نیازهای‌شان و راه‌حل مشکلات را توصیف می‌کند، در واقع به روشنی منفعت و سودی را که مشتریان از محصولتان دریافت می‌کنند، مشخص می‌کند، هر ارزش پیشنهادی درباره چالش‌های مشتریان صحبت می‌کند و آن را به‌عنوان راه‌حلی برای این مشکلات ارائه می‌دهد.

بازاریابی استراتژیک

♦ ارزش پیشنهادی به طور خلاصه اما در عین حال با جزئیات، برنامه بازاریابی استراتژیک شما را توصیف می‌کند، شما از این‌ طریق، ذی‌نفعان موردنظرتان یعنی مشتریان، کارمندان، شرکا، سهام‌داران و سرمایه‌گذاران را جذب می‌کنید. این گزاره یک عبارت تبلیغاتی یا تگ‌لاین (Tagline) نیست؛ اما اغلب ممکن است که همان پیام را داشته باشد. ارزش پیشنهادی غالباً ارزش برند را انتقال می‌دهد؛ نه عملکردش را.

عبارت‌های تأثیرگذار

♦ شما با تولید ارزش پیشنهادی می‌توانید به روشن کردن مسیر پیش روی شرکت خود کمک کنید، برای نوشتن آن به جای اینکه همه افراد درگیر شوند، با گروه کوچکی از اعضا شروع کنید (حداکثر ۳ نفر). سپس به همراه این افراد از روش‌های مختلفی استفاده کنید تا عبارت‌های تأثیرگذارتری را خلق کنید.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *