لوگو

ارتباط مستمر با مشتری

 

 

 

هاروارد بیزینس ریویو

اگر قصد دارید با مشتریان در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته ارتباط مداوم و پیوسته داشته باشید، مدل کسب و کار خود را تغییر دهید.

رویکرد سنتی و کهنه

رابطه اپیزودیک با مشتریان یک روش متداول ولی کهنه و قدیمی است که هنوز هم بسیاری کسب و کارها از آن دست نکشیده اند. مشتری هربار که نزد ما می آید؛ حسب نیاز خود به ما مراجعه می کند و ما بر اساس نیاز وی آن چه را که داریم عرضه می کنیم؛ تا او با یک مقایسه در قیمت و کیفیت نهایتا با ما معامله کند.

رویکرد نوین

به لطف فن آوری های نوین، شرکت ها می توانند با به کارگیری استراتژی های اتصال Connected Strategies نیازهای مشتریان را در لحظه و حتی قبل از این که نیاز خود را بیان کند؛ درک و دریافت نمایند. بنا بر این ارتباطی عمیق، ماندگار و مداوم با مشتری برقرار خواهد شد. مشتریان به طرز ناباورانه ای در معرض اطلاعات و تجربیات جدیدی قرار خواهند گرفت که این تجربیات ویافته ها را از رقبای شما کسب نخواهند کرد.

نتیجه

برای برقراری ارتباطی مستمر، پیوسته و عمیق با مشتری باید مدل کسب و کار خود را تغییر دهید. برای تغییر مدل کسب و کار با قصد ارتباط مستمر با مشتری، ضروری است تا استراتژی های زیر را به کارگیرید:

-پاسخ به میل Respond to desire

-پیشنهادهای هدایت شده Curated offering

-رفتار مربی یا رفتار مربیگری Coach behavior

-اجرای اتوماتیک Automatic execution

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *