لوگو

با مخاطب خود ارتباطی حقیقی برقرار کنید

با مخاطب خود ارتباطی حقیقی برقرار کنید و متن زیر را دنبال بفرمایید:

اطلاعات ناقص و نادرست زیادی در مورد برقراری ارتباط با مخاطبان در دسترس همگان قرار دارد.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند

بنابراین برای آنکه درک بهتری از این موضوع داشته باشید بهتر است از طریق کسانی که اطلاعات دست اول در این زمینه دارند کسب اطلاع کنید.

سامی روسانی، بازاریاب و کارآفرین سریالی اعتقاد دارد باید ببینید چه چیزی مردم را به مشارکت وادار می‌کند.

او می‌گوید باید ببینید برای جلب توجه چه ابزار هایی در اختیار دارید.

این ابزارها می‌توانند، ویدیو، عکس یا تصویرسازی، کلام یا صوت را شامل شوند.

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

یکی از ترفندها این است که به سراغ ارتباطی بروید که قبلاً کسی به سراغش نرفته باشد.

این کار نگاه مخاطب را به سمت شما معطوف می‌دارد و توجهش را جلب می‌کند.

روسانی در این باره می گوید: «معمولاً آرزوها یا ترسهای افراد می‌توانند نقش این محرک را بازی کنند.

هیچ کس توجهش به چیزهای عادی جلب نمی‌شود.

بهترین تقسیم بندی زمان در ملاقات با مشتری

۱ – اختصاص ٤٠درصد زمان برای اعتمادسازی و ايجاد صميميت و دوستی

۲ – قراردادن ٣٠درصد زمان برای شناسایی دقيق نيازها و درک منافع مشتری

۳ – صرف ٢٠درصد زمان برای معرفی محصول منطبق با نيازها و منافع مشتری

۴ – اختصاص ١٠درصد از زمان پایانی، برای دعوت به خريد و پايان دادن به مذاكره

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarcoشرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *