لوگو

اراده و پشتکار

متن زیر مطالبی را در مورد اراده و پشتکار ارائه می دهد:

 

 

شما برای انتخاب شدن بین صد نفر نیاز به شانس دارید اما برای انتخاب شدن بین بیست نفر نیاز به تلاش دارید در هر حوزه ای ، سودهای سرشار و نامتعارف ، نصیب ۵ درصد افراد سرآمد آن حوزه field می شود یعنی یک بیستم افراد !بزرگترین جایزه هر نسل به یک فوق ستاره می رسد ولی تبدیل شدن ما به آن فوق ستاره بسیار دور از ذهن است . در حالیکه رسیدن به آن ۵ درصد ، با خِردورزی و سختکوشی قابل دستیابی است.

نیمه اول کار

تشخیص دقیق و خردمندانه است، یعنی مثلا به جای رسیدن به ۵ درصد بالایی فهرست جراحان جهان ، شاید رسیدن به ۵ درصد بالایی فهرست جراحان قفسه سینه در فلان استان ، دقیق‌تر و واقع بینانه تر باشد،شما باید جای خالی را تشخیص دهید و دقیقا همان جا را پر کنید.

نیمه دوم کار

سخت کوشی است، یعنی ارتقاء مستمر و انتخاب واقع بینانه ی کسانی که می خواهید به آنها خدمت کنید،اگر منتخبان شما از وجودتان مطلع شوند، آیا آنها هم شما را انتخاب خواهند کرد؟شما برای یادگیری کافی ، فعالیت کافی و سرمایه گذاری کافی چه تلاشی می کنید تا واقعا جزو آن ۵ درصد قرار بگیرید ؟درواقع شما این موقعیت را در ازای تمرکز و تلاش به دست خواهید آورد،اگر بخواهید جزو یک درصد بالایی باشید، به ترکیبی از شانس و استعدادی جادویی نیازمندید، ولی ۵ درصد شدن یا یک بیستم شدن، اغلب به انتخاب‌های شما بستگی دارد.

سخن اخر

واقعیت این است که شما در حال رقابت با آن ۱۹ نفر دیگر نیستید بلکه شما بر سر اینکه چقدر می‌توانید تاثیرگذار باشید، با خودتان رقابت می‌کنید.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *