لوگو

 آینده مدیریت و رهبری

♦ رمز بقای سازمان های موفق در قرن بیست و یکم رهبری در سراسر زنجیره ارزش است. این بدان معنی است که در چند دهه آینده در شرکت های موفق، شاهد شکل گیری جدیدی در سازمان ها و کارکنان آنها خواهیم بود که می توانند از عهده محيط رقابتی و پیوسته در حال تغییر برآیند.

عقاید سنتی

♦ کارکنان قرن بیست و یکم باید دانش بیشتری در مورد مدیریت در رهبری داشته باشند، برای افرادی که بر پایه عقاید سنتی مربوط به رهبری پرورش یافته اند، این عقیده قابل قبول نیست، بزرگترین خطای این الگوی سنتی مربوط به فرضیه های آن درباره مبدأ رهبری است، به زبان ساده اندیشه غالب در مورد مهارت های رهبری این بود که هدیه ای خدادادی و ذاتی است که خداوند آن را تنها به تعدادی اندک اعطا می کند.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
باد گیری مادام العمر

♦ اما در حال حاضر با مطالعه سازمان و افرادی که آن را اداره می کنند، در می یابیم که این ایده اعتباری ندارد به ویژه آن که این الگوی قدیمی قدرت و ظرفیت باد گیری مادام العمر را ندیده می گیرد، قصور می رود که در قرن بیست و یکم شاهد تعداد بیشتری ان رهبران فوق العاده باشیم که مهارت های خود را با یادگیری مادام العمر توسعه می بخشند، چرا که در محیط به سرعت در حال تحول کنونی، این الگوی رشد پیوسته مورد تشویق قرار می گیرد.

مشاوره  ایزو 22000 با آریان گستر
♦ رهبران موفق یک سری عادات فکری به شرح زیر دارند که آنها را در یادگیری مادام العمر کمک می کند:

♦ تمایل فرد برای خروج از حوزه راحت طلبی.

♦ ارزیابی صادقانه از موفقیت ها و به ویژه شکستها.

♦ جمع آوری بی باکانه اطلاعات و افکار دیگران .

♦ میل باطنی و رغبت به گوش دادن به دیگران.

♦ تمایل برای رویارویی با زندگی با فکر باز.

♦ رقابت نیز سبب تقویت یادگیری مادام العمر می شود که آن نیز رشد سطوح دانش و مهارت به ويژه مهارتهای رهبری را به دنبال دارد.

ویژگی یادگیرندگان مادام العمر:

♦ یادگیرندگان مادام العمر ریسک پذیرند. بسیار بیشتر از دیگران خود را از حبابهای راحت طلبی بیرون می کند و افکار جدید را مورد آزمون قرار می دهند.

♦ یادگیرندگان مادام العمر بسیار بیشتر از اغلب ما در مورد شکست ها و موفقیت های خود صادقانه و متواضعانه می اندیشند تا به خود آموزش دهند.

♦ یاد گیرندگان مادام العمر فعالانه در پی آگاهی از اندیشه و عقاید دیگران هستند. آنها بر این عقیده اند که با دیدگاه درست می توانند از هر کسی تقريية تحت هر شرایطی بیاموزند.|

♦ یاد گیرندگان مادام العمر بسیار بیشتر از افراد معمولی به دقت و با دیدی باز به دیگران گوش می دهند. آنان معتقد نیستند که گوش دادن اغلب اوقات اطلاعات مهم با ایده های بزرگ تولید می کند، بلکه کاملا برعکس بر این باورند که گوش دادن دقیق بازخوردی صحیح به آنان در مورد تاثیر اعمالشان می دهد و بدون بازخورد صادقانه یادگیری تقریبا غیرممکن می شود.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *