لوگو

آموزه های مدیریتی موفقیت های بزرگ

 

 

مدیریت روکس پاول

روکس پاول،موسس و مدیر عامل + Thrive، یک مکمل تولید شده به‌منظور کاهش اثرات منفی الکل است که به‌تازگی در فصل نهایی برنامه‌ی Shark Tank از شبکه‌ی ABC حضور پیدا کرده است، می گوید:

راز موفقیت

وقتی تازه وارد این کسب‌و‌کار شده بودیم،با کمبود مالی شدیدی روبرو شدیم من همیشه به‌دنبال راهی برای پس‌انداز بودم؛ حتی انتخاب یک هتل یا پرواز کاری نیز در آن زمان برای من زمانبر بود چون همیشه در جستجوی گزینه‌ی اقتصادی‌تر بودم این موضوع باعث شده بود که تمرکزم روی مسائل مهم‌تر را از دست بدهم بعد از گذشت مدت زمانی در این کسب‌و‌کار متوجه شدم که موفقیت‌های کوچک مانع از تمرکز روی موارد بزرگ‌تر می‌شوند.

به عنوان مثال

برای مثال ما به‌تازگی متوجه شده‌ایم که کوچک کردن اندازه‌ی بسته‌های حمل‌و‌نقل،تنها به‌میزانی اندک می‌توانند میلیون‌ها دلار در سال در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند،ممکن است فکر کنید که با صرف زمان زیاد برای یافتن ارزان‌ترین هتل‌ها و پروازها برای کسب‌و‌کارتان منفعت زیادی کسب می‌کنید..

صرفه جویی کردن در هزینه

اما حقیقت این است که با این کار تنها به شرکت صدمه می‌زنید؛ چرا که از موارد حائز اهمیت واقعی غافل شده‌اید و این موارد می‌توانستند میلیون‌ها دلار برای شما صرفه‌جویی کنند اما زمان شما صرف توجه کردن به مواردی شده که در بهترین صورت تنها چند صد دلار باعث سود شرکت می‌شوند.

سخن آخر

موفقیت‌های بزرگ به‌وسیله‌ی خستگی ناشی از صرف زمان روی موفقیت‌های کوچک (یا زیان) از دست می‌روند،متوجه اهمیت زمانی که در اختیار خود و اعضای تیمتان است باشید و روی آن به‌درستی تمرکز کنید.

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *