اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش را می توانید در متن دنبال بفرمایید:

قسمت بعدی

◊مدیریت فروش در ذات خود از ماهیت استراتژیک برخوردار است.

◊فروش اصلی ترین و مهم ترین هدف تمام بنگاه های اقتصادی بوده و به همین دلیل برای رسیدن به این هدف باید راهکار و نقشه مشخصی داشت.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند

بر همین اساس عملیات ستادی در مدیریت فروش را می توان چنین بر شمرد:

◊۱- تعیین اهداف

◊۲ – تعیین مسیرهای رسیدن به اهداف یا استراتژی

◊۳ – برنامه ریزی عملیات اجرایی یا تاکتیکی در راستای استراتژی

◊۴ – کنترل و نظارت بر عملیات

هدف های فروش
در مباحث مدیریت فروش، به طور کلی می توان دو نوع هدف متصور شد:

◊۱- هدف های کمی (quantitatives)

◊۲- هدف های کیفی (qualitatives)

هدف های کمی در فروش شامل:

مشاوره استراتژی با آریان گستر

الف: افزایش مقدار، تناژ، متراژ، حجم و یا وزن معینی از محصول قابل فروش

ب: حفظ سهم بازار یعنی حفظ آهنگ رشد فروش بنگاه، درست برابر با آهنگ رشد مصرف کل جامعه

ج: افزایش سهم بازار؛ یعنی عرضه و تامین بازار با آهنگ و سرعتی بیشتر از آهنگ و سرعت رشد مصرف کل جامعه

د: افزایش سود؛ یعنی بیشتر کردن تفاوت بهای فروش هر محصول از هزینه متوسط تولید همان محصول

ه: کاهش موجودی انبار

و: افزایش نقدینگی

ز: افزایش سرعت گردش سرمایه

ادامه دارد…

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *