مدیریت کیفیت فراگیر
مدیریت کیفیت فراگیر را در متن زیر دنبال بفرمایید:
♦ مقوله مدیریت کفیت فراگیر طی دو دهه گذشته توجهات زیادی را در صنعت و علوم اکادمیک به خود جلب کرده است، مدیریت کیفیت فراگیر یکی از مشهورترین و پردوام ترین مفاهیم و فلسفه های توسعه و مدرن تئوریهای مدیریت در پایان قرن گذشته بوده که اثرات شگرف و عمیقی در تاریخ کسب و کارهای جدید داشته است.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
مدیریت کیفیت
♦ توسعه مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر باعث ایجاد تغییر جهت در فرایند های ارزیابی سازمانی، از کنترل کیفیت به سمت تضمین کیفیت شده اند و نیز بازتابی از کاربردهای متنوع و متفاوت آن که از بخشهای تولیدی کارخانهها شروع و به بخش های وسیعی از سایر فعالیت های سازمانی گسترش پیدا کرده است.
ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر
♦ در تجزیه و تحلیل مدیریت کیفیت فراگیر با چند کلمه سروکار داریم:
مدیریت:
♦ فن، هنر، و روش اداره کردن، کنترل کردن، هدایت کردن و … میباشد.
کیفیت:
♦ درجه تطابق کالای تولید سده یا خدمات ارائه شده با نیاز مشتری را بیان میکند.
جامع(فراگیر):
♦ نشان دهنده کامل بودن وهمه گیر بودن آن است.
کیفیت فراگیر:
تحقق کیفیت با هزینه کمتر
♦ بنابراین مدیریت کیفیت فراگیر هنر اداره کردن کل سازمان جهت دستیابی به بهبود کلیه فرایندهای داخل سازمان و تامین نیازهای بی حد و حصر حال و آینده مشتریان است،از زمانی که مفهوم کیفیت در طول تاریخ پدید آمده تعاریف متعددی از کیفیت ارائه شده است و به تبع آن تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر با توجه به رویکردها، نیز متفاوت میباشد.
مشاوره EFQM با آریان گستر
جنبههای اصلی مدیریت کیفیت فراگیر
مدیریت کیفیت فراگیر بر کار بر روی دو رابطه کلیدی تاکید میکند:
♦ روابطی که بین ما(سازمان) و عرضه کنندگان ما وجود دارد؛
♦ روابطی که بین ما و مشتریان وجود دارد.
اصول کیفیت فراگیر:
♦ اصل اول : تمرکز بر مشتری
♦ اصل دوم : مدیریت رهبری
♦ اصل سوم : مشارکت کارکنان
♦ اصل چهارم : مدیریت فرایند
♦ اصل پنجم : رویکرد سیستمی به مدیریت
♦ اصل ششم : رویکرد بهبود مستمر
♦ اصل هفتم : رویکرد تصمیم گیری
♦ اصل هشتم : ارتباط با تامین کنندگان
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco