۵ راه موفقیت در مدیریت زمان
۵ راه موفقیت در مدیریت زمان را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:
قسمت بعد
۱ – مدیریت ارتباطات
تمرکز ما برای رسیدن به قرار ملاقات بعدی یا وظیفهای که در لیست کارهایمان است، ما را از ارتباط واقعی با دیگری باز میدارد،روابطی که درحالحاضر با افراد ( همتیمیها، خریداران، یا روسا) داریم، به ما این امکان را میدهد تا در سطحی عمیقتر به انگیزههای این افراد بپیوندیم،قابلیت ما برای ایجاد ارتباط و تاثیر بر دیگران از رهبری ما ناشی میشود.
۲ – مدیریت استرس
عجله و شتاب ما برای انجام کارهایمان باعث تولید استرس در ما میشود و همواره استرس ما به دیگران سرایت میکند.
-بهترین تصمیمات، زمانی گرفته میشوند که در زمان حال، میزان استرسمان را کنترل کنیم.
-بزرگترین خلاقیت، زمانی اتفاق میافتد که محیط، در عوض آنکه تنشزا باشد، حمایتزا باشد.
-به عنوان یک مدیر، این مسئولیت ما است که چنین محیطی را ایجاد کنیم.
ادامه دارد…
جهت مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره استراتژی با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.