۵ راه موفقیت در مدیریت زمان

۵ راه موفقیت در مدیریت زمان را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:

قسمت بعد
۱ – مدیریت ارتباطات

تمرکز ما برای رسیدن به قرار ملاقات بعدی یا وظیفه‌ای که در لیست کارهایمان است، ما را از ارتباط واقعی با دیگری باز می‌دارد،روابطی که درحال‌حاضر با افراد ( هم‌تیمی‌ها، خریداران، یا روسا) داریم، به ما این امکان را می‌دهد تا در سطحی عمیق‌تر به انگیزه‌های این افراد بپیوندیم،قابلیت ما برای ایجاد ارتباط و تاثیر بر دیگران از رهبری ما ناشی می‌شود.

۲ – مدیریت استرس

عجله و شتاب ما برای انجام کارهایمان باعث تولید استرس در ما می‌شود و همواره استرس ما به دیگران سرایت می‌کند.

-بهترین تصمیمات، زمانی گرفته می‌شوند که در زمان حال، میزان استرس‌مان را کنترل کنیم.

-بزرگترین خلاقیت، زمانی اتفاق می‌افتد که محیط، در عوض آنکه تنش‌زا باشد، حمایت‌زا باشد.

-به عنوان یک مدیر، این مسئولیت ما است که چنین محیطی را ایجاد کنیم.

ادامه دارد…

 

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر
مشاور ایزو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *