۱۳ روش موثر برای افزایش درگیری شغلی کارمندان‌تان

۱۳ روش موثر برای افزایش درگیری شغلی کارمندان‌تان

۱۳ روش موثر برای افزایش درگیری شغلی کارمندان‌تان با ما همراه باشید:

 

قسمت دوم
۲- ابزارهای موفقیت را برای کارکنان فراهم کنید.

*شما به عنوان یک مدیر نه‌تنها باید بر جنبه‌های مختلف کسب‌وکار نظارت داشته باشید، بلکه باید مطمئن شوید که کارکنان شما درک کنند چه کاری را انجام می‌دهند.

*ارائهٔ آموزش‌های خاص با توجه به شغلی که دارند موجب می‌شود اعتماد بیشتری به کاری که انجام می‌دهند داشته باشند.

*وقتی یکی از اعضای تیم شما مطمئن نباشد که دقیقا چه کاری باید انجام دهد یا یک موقعیت را چطور باید مدیریت کند، بهره‌وری برای مدتی کاهش پیدا می‌کند.

*اگر موقعیت کمی پیچیده‌تر شود ممکن است گیری در کار پیش بیاید و مشکل بسیار بزرگ‌تری ایجاد شود.

*ساختنِ پایه‌های قوی در کارمندان برای انجام کارهای آینده، حتی اگر به آموزش‌های اضافه و زیاد نیاز داشته باشد، قدمِ خوبی است تا سطحِ درگیر کردنِ آنها با کار افزایش پیدا کند.

۳- به کارمندانتان اطلاع دهید که شرکت چه عملکردی دارد.

*کارمندان ستون فقرات شرکت شما هستند و خیلی از مواقع، موفقیت یا شکست شرکت به آنها بستگی دارد.

*برای اینکه به عملکرد شرکت علاقه‌مند شوند، باید آنها را از موفقیت‌ها، نگرانی‌ها و چالش‌های پیش روی شرکت آگاه کنید.

*نه تنها ریسک‌هایی که به موفقیت منجر شده بلکه آنهایی که با شکست ختم شده‌اند را نیز به طور مختصر برای کارمندان تعریف کنید.

*اگر به کارکنان اجازه بدهید بفهمند چه چیزهایی مفید و مؤثر است و چه چیزهایی مفید نیست، در واقع دارید به آنها فرصتی می‌دهید که برای نقاط ضعف به دنبال ایده‌های جدید باشند و نقاط قوت را با قدرت ادامه دهند.

 

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

Summary
Article Name
افزایش درگیری شغلی
Description
*شما به عنوان یک مدیر نه‌تنها باید بر جنبه‌های مختلف کسب‌وکار نظارت داشته باشید، بلکه باید مطمئن شوید که کارکنان شما درک کنند چه کاری را انجام می‌دهند.*ارائهٔ آموزش‌های خاص با توجه به شغلی که دارند موجب می‌شود اعتماد بیشتری به کاری که انجام می‌دهند داشته باشند.*وقتی یکی از اعضای تیم شما مطمئن نباشد که دقیقا چه کاری باید انجام دهد یا یک موقعیت را چطور باید مدیریت کند، بهره‌وری برای مدتی کاهش پیدا می‌کند.*اگر موقعیت کمی پیچیده‌تر شود ممکن است گیری در کار پیش بیاید و مشکل بسیار بزرگ‌تری ایجاد شود.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو گواهینامه ایزو گواهینامه CE آموزش ایزو