لوگو

همسویی رفتار و گفتار مدیران

همسویی رفتار و گفتار مدیران را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:

عاملی سرنوشت ساز در تغییرات سازمانی

♦ مهمترین نقش یک مدیر یا رهبر سازمانی در مدیریت تغییر آن است که گفتارش با رفتارش همسو باشد! در غیر این صورت، این عدم همسویی و دوگانگی، سبب ساز بی اعتمادی و ناسازگاری می شود، مقاومت کارکنان را افزایش می دهد و هر تمایلی برای ایجاد تعهد کارکنان نسبت به دگرگونی را نقش بر آب می کند!

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
فرآیند تسلط بر خویش

♦ توان رهبران در هماهنگ کردن حرف و عمل، از تمرکز مداوم و تعهد آنان به فرآیند تسلط بر خویش بر می خیزد،یکی کردن حرف و عمل، محتاج رشد فردی و تغییر است، گفتار به معنی “چشم انداز” ، یا همان وضعیت ایده آل و مطلوب است و “رفتار” عبارت است از اعمال کنونی و اقدامات رهبر!

رهبران همیشه متناسب

♦ اگر رهبران همیشه متناسب با چشم انداز شان رفتار و اقدام می کردند، آنگاه تغییر دیگر لزومی نداشت، اما تغییر ضروری است، چرا که مثل همه، آنها هم در کوشش هاشان برای رسیدن به وضع ایده آل مرتکب اشتباه می شوند، گاهی اوقات رفتار و گفتارشان همسان است و گاهی نیست. از این رو، آگاه شدن از این که چگونه هستیم و چه اثری بر دیگران می گذاریم و پس از آن تصحیح این اثرات، کلید موفقیت است.

مشاوره  ایزو 22000 با آریان گستر
اشتباهات

♦ یکی بودن حرف و عمل به این معنی نیست که رهبران باید همیشه کامل و باثبات باشند، اشتباهات در دو صورت قابل قبول اند: به رفتارهای نامتجانس خود، اقرار کنید و اصلاحات آشکاری در جهت رفع آنها انجام دهید و در طول زمان، رفتار و گفتار خود را از این که هست بیشتر هم سو کنید.

هشیاری آگاهانه

♦ هر دوی این موارد مستلزم این است که نسبت به رفتار و قالب ذهنی خود به محض وقوع آن، هشیاری آگاهانه داشته باشید و از مهارت ها و تکنیکهای تسلط بر خویش برای تغییرات مورد لزوم در رفتار و قالب ذهنی بهره مند شوید.

افراد نسبتا ساده 

♦ برای افراد نسبتا ساده است که یک عادت رفتاری را در شرایطی خاص و زمانی محدود ترک کنند، اما خیلی سخت تر است که رفتار جدید را در طول زمان حفظ نمایند، بنابراین هوشیاری، تداوم و پایداری در تغییر رفتار، کلید اولیه موفقیت در رهبری تغییر در سازمان توسط مدیران است.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *