لوگو

چطور هر چیزی را به هرکسی بفروشیم؟

چطور هر چیزی را به هرکسی بفروشیم؟با ما همراه بمانید:

قسمت بعدی
۲- با هر مشتری به زبان خودش حرف بزنید.

♦یکی از ارزشمندترین مهارت‌هایی که یک فروشنده موفق و حرفه‌ای می‌تواند داشته باشد کشف و شناخت نحوه فروش به هرکسی است.

مشتری‌های بالقوه‌

♦باید بدانید به تعداد مشتری‌های بالقوه‌ی دنیا زبان و راه فروش محصول وجود دارد.

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
زبان روزمره

♦اغلب انسان‌ها به زبان روزمره فکر می‌کنند، پس دنبال کلمات سخت و عجیب نباشید.

فروشنده موفق

♦کسی است که در ۶۰ ثانیه ابتدایی فروش؛ زبان و چگونگی نیاز مشتری از محصول را درک کرده و پیش از اینکه او را با بهترین گزینه شگفت‌زده کند به مشتری فرصت دهد تا در مورد خواسته‌اش حرف بزند.

صحبت‌های مشتری

♦در این میان به صحبت‌های مشتری گوش فرا دهید و تیپ و منش شخصیتی او را بشناسید.

مشتری را شگفت‌زده کنید

♦حالا نوبت شماست که با توجه به خواسته‌های مشتری تلاش کنید، اطمینان حاصل کنید، راه‌حل ارائه کنید، مشتری را شگفت‌زده کنید و درنهایت محصول خود را بفروشید.

فروشنده موفق

♦البته نباید فراموش کرد که باید بیشتر بشنوید و کمتر حرف بزنید!فروشنده موفق می‌داند که به تعداد مشتری‌های روی زمین راه و زبان برای فروش وجود دارد.

دل و جان

♦با دل و جان بفروشید.

محصولات پرطرفدار زیبایی

♦فرقی نمی‌کند که شما ارائه‌دهنده محصولات پرطرفدار زیبایی هستید، یا در کافه کوچکی در انتهای یک کوچه بن‌بست قهوه می‌فروشید، یا در جلوی در ورودی یک ساختمان قدیمی تراکت پخش می‌کنید، یا اینکه برای یک شرکت بازرگانی و محصولاتش بازاریابی می‌کنید، با همه قدرت و انرژی تلاش کنید.

به مشتری سلام کنید

♦خلاصه اینکه اگر فروشنده‌اید کم‌کاری نکنید!می‌خواهم بگویم: تا وقتی از پا نیفتادید،ادامه دهید،قبل از هر چیز به مشتری سلام کنید و به او لبخند بزنید و پیش از خداحافظی مطمئن شوید که همه تلاشتان را کرده‌اید تا او را دوباره ملاقات کنید.

فروش محصول و کسب درآمد

♦برای اینکه مشتریان گذری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید باید به آن‌ها بفهمانید که برایتان ارزشمند هستند و هدفتان فقط فروش محصول و کسب درآمد از آن‌ها نیست.

قهرمان

♦به همین خاطر باید بلد باشید در طول زمانی که محصول خود را معرفی کرده و از آن‌یک “قهرمان” می‌سازید با ایجاد فضای دوستانه شانس بیشتری برای فروش ایجاد کنید و محصول خود را به‌عنوان راه‌حلی برای مشکلات مشتری ارائه و معرفی کنید.

بروز یک مشکل یا نیاز جدید

♦فراموش نکنید یکی از اصلی‌ترین مواردی که باعث می‌شود مردم برای خرید یک محصول اقدام کنند، بروز یک مشکل یا نیاز جدید است؛ از این فرصت استفاده کنید و با همدلی صمیمانه برای رضایت مشتری تلاش کنید،به مشتری امید دهید که محصول یا خدمات شما مفید خواهد بود.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *