نکات مدیریتی
نکات مدیریتی زیر را می توانید در کار خود مورد استفاده قرار دهید:
تحسین و پاداش دادن به کارکنان:
◊تحسین کردن به جرات یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در روحیه کارکنان سازمان و بالابردن انگیزه همکاری و بهتر کارکردن آنان می باشد،حتما همه شما لحظاتی که مدیر ارشدتان شما را بابت کاری که انجام داده اید،یا عملکرد خوبتان تشویق کرده و یا از شما تشکر کرده را تجربه کرده باشید.
جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
انگیزه فراوان
◊این تشویق حتی اگر بصورت یک تشکر کوتاه باشد ایجاد انگیزه فراوانی در فرد می کند، و این فرد احساس مفید بودن و موثر بودن در سازمان را لمس می کند.
گواهینامه CE اروپا از تخصص های ماست.
تحسین مزایای فراوانی دارد که برخی از این محاسن می تواند شامل موارد ذیل باشد :
◊1) پرسنل از کارشان لذت می برند و به کارشان بیشتر اهمیت می دهند و با شور و اشتیاق بیشتری کار می کنند.
◊2) به راهنمایی ها و صحبت های شما (مدیران) بیشتر توجه می کنند و از آن ها استفاده می کنند.
◊3) اعتماد به نفس کارکنان بالا می رود.
چگونه کارت ویزیت ارائه کنیم؟
◊نحوه ارائه کارت ویزیت بسیار مهم است و خیلی اوقات این مهم نادیده گرفته می شود،در مطلب قبلی در مورد گفتم و در این مطلب چند نکته بسیار مهم در ارائه کارت ویزیت را برای شما می نویسم:
اطلاعات و لوگو
◊کارت ویزیت های خودتان را در محل مناسبی نگهدارید تا به آنها آسیب وارد نشود، هیچگاه کارت شکسته و چروک به کسی ندهید،می توانید از کیف های مخصوص کارت ویزیت استفاده کنید،هنگام ارائه کارت ویزیت حتما اطلاعات و لوگو به سمت مخاطبتان باشد تا بتواند آنها را ببیند سعی کنید دستتان را بر روی لوگو و اسم شرکتتان روی کارت ویزیت نگذارید. هیچگاه روی کارت ویزیت چیزی با خودکار ننویسید.
چند نکته هم برای دریافت کارت ویزیت:
◊پس از دریافت کارت اطلاعات آن را بخوانید یا لااقل به کارت وی نگاه کنید، مراقب باشید خیلی سریع و بدون نگاه کردن به کارت، آنرا را در جیبتان نگذارید،در مقابل شخص با کارت وی بازی نکنید، خیلی اوقات می بینیم فرد شروع به بازی کردن و گاها پاره کردن کارت می کند (و حتی متاسفانه برخی کارت ویزیت را با خلال دندان اشتباه می گیرند)
با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco