لوگو

نکات مدیریتی

نکات مدیریتی زیر را می توانید در کار خود مورد استفاده قرار دهید:

تحسین و پاداش دادن به کارکنان:

◊تحسین کردن به جرات یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در روحیه کارکنان سازمان و بالابردن انگیزه همکاری و بهتر کارکردن آنان می باشد،حتما همه شما لحظاتی که مدیر ارشدتان شما را بابت کاری که انجام داده اید،یا عملکرد خوبتان تشویق کرده و یا از شما تشکر کرده را تجربه کرده باشید.

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.

انگیزه فراوان

◊این تشویق حتی اگر بصورت یک تشکر کوتاه باشد ایجاد انگیزه فراوانی در فرد می کند، و این فرد احساس مفید بودن و موثر بودن در سازمان را لمس می کند.

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

تحسین مزایای فراوانی دارد که برخی از این محاسن می تواند شامل موارد ذیل باشد :

◊1) پرسنل از کارشان لذت می برند و به کارشان بیشتر اهمیت می دهند و با شور و اشتیاق بیشتری کار می کنند.

◊2) به راهنمایی ها و صحبت های شما (مدیران) بیشتر توجه می کنند و از آن ها استفاده می کنند.

◊3) اعتماد به نفس کارکنان بالا می رود.

چگونه کارت ویزیت ارائه کنیم؟

◊نحوه ارائه کارت ویزیت بسیار مهم است و خیلی اوقات این مهم نادیده گرفته می شود،در مطلب قبلی در مورد گفتم و در این مطلب چند نکته بسیار مهم در ارائه کارت ویزیت را برای شما می نویسم:

اطلاعات و لوگو

◊کارت ویزیت های خودتان را در محل مناسبی نگهدارید تا به آنها آسیب وارد نشود، هیچگاه کارت شکسته و چروک به کسی ندهید،می توانید از کیف های مخصوص کارت ویزیت استفاده کنید،هنگام ارائه کارت ویزیت حتما اطلاعات و لوگو به سمت مخاطبتان باشد تا بتواند آنها را ببیند سعی کنید دستتان را بر روی لوگو و اسم شرکتتان روی کارت ویزیت نگذارید. هیچگاه روی کارت ویزیت چیزی با خودکار ننویسید.

چند نکته هم برای دریافت کارت ویزیت:

◊پس از دریافت کارت اطلاعات آن را بخوانید یا لااقل به کارت وی نگاه کنید، مراقب باشید خیلی سریع و بدون نگاه کردن به کارت، آنرا را در جیبتان نگذارید،در مقابل شخص با کارت وی بازی نکنید، خیلی اوقات می بینیم فرد شروع به بازی کردن و گاها پاره کردن کارت می کند (و حتی متاسفانه برخی کارت ویزیت را با خلال دندان اشتباه می گیرند)

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
نکات مدیریتی
Description
تحسین مزایای فراوانی دارد که برخی از این محاسن می تواند شامل موارد ذیل باشد : 1) پرسنل از کارشان لذت می برند و به کارشان بیشتر اهمیت می دهند و با شور و اشتیاق بیشتری کار می کنند. 2) به راهنمایی ها و صحبت های شما (مدیران) بیشتر توجه می کنند و از آن ها استفاده می کنند. 3) اعتماد به نفس کارکنان بالا می رود.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *