نکاتی در باب نورومارکتینگ:
مراحل ادراک:
– Sensation
– Attention
– Perception
– Cognition
در تمام مراحل فوق احساس (emotion) وارد و سبب سوگیری می شود.
به باور V. S. Ramachandran تاثیرگذارترین رسانه ها، رسانه های تصویری هستند و نورون های آینه ای مهم ترین دلیل اهمیت رسانه های اجتماعی و تاثیرگذاری بر فرهنگ، الگوبرداری و یادگیری و تغییر رفتار مردم.
برای معماری انتخاب مشتری، تا می توانیم باید اکثر حواس مشتری را درگیر کنیم. فیلم ترسناک بدون صدا یا بدون تصویر را مجسم کنید. تاثیرش به چه میزان است؟!
تبلیغ “پاک یادت نره” را به یاد بیاورید نورون های آینه ای و ناخودآگاه مشتری را درگیر می کرد.
نورومارکتینگ در پی تاثیرگذاری بر توجه، حواس، احساس و ناخودآگاه مشتریان به نیت مهندسی رفتار و معماری انتخاب ایشان است.
اولویت توجه چشم
motion
contrast
color
angle
نورومارکتینگ در تبلیغات بیشتر به دنبال القاء است تا اقناع. بدنبال joint attention است. (مثلا سلبریتی زیبا، کودک یا حیوان خانگی حاضر در تبلیغ باید محصول را نگاه کند نه بیننده تبلیغ را)
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.