مشتری مداری بودن
متن زیر در مورد مشتری مداری بودن مطالبی را ارائه می نماید:
قسمت بعدی
استولئونادر مدیر یکی از مراکز بزرگ اقتصادی دوقانون را به کارکنان خود توصیه میکند:
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
۱- همواره حق با مشتری است.
۲- اگر حق با مشتری نبود به قانون نخست برگردید.
اینجاست که منشور اخلاقی سازمان در فرایند مشتری مداری اهمیت فوق العاده ای پیدا میکند.
بنابراین پیاده سازی نظام مشتری محوری درسازمان یکی از عوامل توفیق بیشتر محسوب میگردد.
اجازه بدهید مثالی از یکی از بانکهای جهانی که به مشتریان برگزیده خود خدمات ویژه ارائه می دهد بیان کنیم.
مشتریان برای کارهای بانکی درصف نمیایستند و به محلهای ویژه بانک با مبلمان راحت هدایت میگردند.
آنها حتی میتوانند برای پرداخت و دریافت وجه به بانک مراجعه نکرده و در منزل و محل کار خدمات را بصورت پرشتاب دریافت کنند.
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
ارتباط مستقیم با مشتری
فرهنگ مشتری محوری و خدمت رسانی به مشتریان فقط به واحدهایی که ارتباط مستقیم با مشتری دارند معطوف نمیشود،بلکه به صورت جریانی فراگیر و زنجیرهایی همه عوامل محیطی، تکنولوژیکی، هدف گذاری و برنامهریزی در فرایند ارتباط با مشتری باید برمبنای پاسخگویی صحیح و منطقی به خواسته های مشتریان بنا نهاده شده و کارکنان دراین خصوص ترغیب شوند.
ادامه دارد…
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco