لوگو

میزکار ۶ مدیر موفق جهان چگونه است؟

میز کار افراد گویای شخصیت آن‌هاست و رازهایی را در مورد آن‌ها برملا می‌کند. برای مثال، افرادی که میز کار بسیار مرتبی دارند، به عنوان افرادی شناخته می‌شوند که تعهد شغلی بالایی دارند و بسیار محتاط و محافظه‌کار عمل می‌کنند.

محرک‌های بیرونی

هم‌چنین، افرادی که میز شلوغ و پر از کاغذ، کتاب، لوازم التحریر و… دارند، بسیار برونگرا هستند آن‌ها بدون وجود محرک‌های بیرونی کلافه می‌شوند و به همین خاطر خود را در معرض انواع سرگرمی‌ها، فعالیت‌ها و وسایلی با رنگ‌های گرم قرار می‌دهند تا محیط پیرامون را برای خود زنده و پرشور نگه دارند با این تفاسیر به سراغ تعدادی از افراد موفق در سراسر دنیا می‌رویم و میزکار آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کریس اونیل، مدیرعامل «Evernote»

با نگاهی گذرا به میزکار کریس اونیل، متوجه تابعیت دوگانه او می‌شوید، چرا که پرچم هر دو کشور آمریکا و کانادا روی میز او قرار دارد. اونیل در این باره می‌گوید: «این مساله به من یادآوری می‌کند که شرکت ما چگونه حد و مرزها و زبان‌ها را درآمیخته است.»

همیشه برنامه‌ها و کارهای فرزندانم را نوشته و به خاطر بسپارم

میز اونیل پر از کتاب و محصولاتی است که باید یکی یکی تست شوند اونیل عکسی از فرزندانش را روی میزکار قرار داده است او معتقد است پدر بودن از بهترین لذت‌های دنیاست در واقع همین امر سبب شد تا استفاده از اورنوت را شروع کنم من عادت داشتم همیشه برنامه‌ها و کارهای فرزندانم را نوشته و به خاطر بسپارم اما اکنون اورنت توانسته مرا از شلوغی و سردرگمی نوت‌هایم نجات دهد.

راشل دروری، موسس و مدیرعامل «Daily Harvest»

در دفتر مرکزی Daily Harvest هیچ میزکار یا اتاق مجزایی برای کارمندان وجود ندارد. تمام کارمندان و حتی خود راشل دروری نیز روی میزهای بزرگ کارهای خود را انجام می‌دهند البته دروری گاهی روی مبل‌های راحتی موجود در دفتر می‌نشیند تا بتواند کارهایش را با تمرکز بیشتری به انجام برساند در گوشه‌ای از این دفتر چندین مبل راحتی و صندلی وجود دارد و نور آفتاب از طریق پنجره‌های بزرگ به اتاق می‌تابد و فضای دلنشینی را برای انجام کار فراهم کرده است اگر میزها شلوغ باشد، دروری به آشپزخانه می‌رود تا کارهای خود را انجام دهد.

کیوان مهاجر، مدیرعامل «SoundHound»

کیوان مهاجر ترجیح می‌دهد روی مبل کنار پنجره بنشیند و از تابش غیرمستقیم آفتاب استفاده کند به جای این‌که همانند خیلی از مدیران به سراغ میزکار معمولی برود او می‌گوید هر وقت بخواهم روی کارهایم تمرکز بیشتری داشتم باشم، روی کاناپه آبی رنگی که به شکل لوگوی شرکت بوده و بسیار بزرگ است می‌نشینم. اغلب از این کاناپه برای جلسات عمومی شرکت استفاده می‌شود.

اختراعات ثبت شده‌

او برای ترغیب و انگیزه‌بخشی خود، طاقچه‌ای پر از جوایزی دارد که برای اختراعات ثبت شده‌اش دریافت کرده است از جمله این جوایز می‌توان به اختراعاتی چون مکعب روبیک اشاره داشت.

رولف اشرومجنز، مدیرعامل «Trivago»

رولف اشرومجنز هیچ میزکار و دفتر مشخصی در شرکت ندارد و هر جا که خالی باشد می‌نشیند و کارهایش را انجام می‌دهد. همیشه لپ تاپ، موبایل و کوله پشتی‌اش را همراه دارد و از میزی به میز دیگر و مبلی به مبل دیگر جابجا می‌شود. او نمی‌خواهد دور از کارمندانش باشد و همیشه سعی می‌کند کنار آن‌ها باشد.

 اسپنسر راسکاف، مدیرعامل «Zillow Group»

اسپنسر راسکاف دوست دارد همیشه در حال فعالیت باشد. او پشت میزکارش تردمیلی قرار داده تا هنگام پاسخ دادن به ایمیل‌ها و گفت‌و‌گوهای نه چندان مهم در حرکت باشد او می‌گوید فعالیت بدنی انرژی زیادی به او می‌دهد و باعث می‌شود با نشاط بیشتری به کارهایش برسد.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
شبکه های اجتماعی

میزکار مدیرعامل «زیلو گروپ» به یک مانیتور اصلی و دو مانیتور ایستاده مجهز شده که برای شبکه های اجتماعی خصوصا توییتر استفاده می‌شود. البته او تمام روز به مانیتورها زل نمی‌زند بلکه از پشت پنجره منظره‌های بیرون و ساختمان‌های در حال ساخت را نظاره می‌کند.

خدمت‌رسانی به «زیلو گروپ»

یکی دیگر از وسایل منحصر به فرد راسکاف، نشانه سالگرد است او به عنوان یکی از اعضای اصلی شرکتِ املاک و مستغلات، عدد ۱۲ را روی میز کار خود قرار داده که نشان می‌دهد ۱۲ سال در حالت خدمت‌رسانی به «زیلو گروپ» است.

مشاوره  ایزو 22000 با آریان گستر
فیلیپ کریم، مدیرعامل Casper

روی میزکار مدیرعامل کسپر، دو تلویزیون، پرینتر، تلفن و مانیتور کامپیوتر قرار دارد و فیلیپ کریم از تمام این وسایل استفاده می‌کند.
البته در دفترکار کریم کتاب‌هایی موجود است و او در مواقعی که می‌خواهد برای چندین دقیقه از استرس کاری فاصله بگیرد و به ذهن خود استراحت دهد، شروع به خواندن کتاب می‌کند.

در آخر

در کتابخانه کریم قاب عکسی از بنیان‌ گذاران «کسپر» نیز وجود دارد او می‌گوید این عکس به من یادآوری می‌کند که از روز اول در «کسپر» کنار دیگر مدیران کار کرده‌ ام و نشان از آن دارد که در چهار سال گذشته چقدر پیشرفت داشته‌ ایم.

مقاله  اجازه سوء استفاده از خود را نیز مطالعه بفرمایید:

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *