مدیریت مشتریان ناراضی
مدیریت مشتریان ناراضی را در متن زیر دنبال کنید:
قسمت هشتم
۸- هرگز با مشتری بحث نکنید
قانون سادهی ریاضیِ «منفی در منفی میشود مثبت» در اینجا بهکار نمیآید.
-شما باید با برخورد مثبت و حرفهای خود و آرام کردنِ مشتری خشمگین، از بهوجود آمدن شرایط ستیزهجویانه جلوگیری کنید.
-تنها با درک دیدگاه مشتری و پیشنهاد دادن راهحل مناسب میتوانید مشکل را حل و رضایت او را جلب کنید.
۹- هرگز به مشتری نه نگویید
-هرگز نباید از کلمهی «نه» استفاده کنید، البته میتوانید از شکلهای دیگر آن مانند: «این امکان وجود ندارد»، «این کار را نمیتوان انجام داد»، «ما این کالا را نداریم» و غیره استفاده کرد.
-مشتریای که در حال گفتوگو با شماست، انتظار دارد بشنود شما چه کاری میتوانید انجام بدهید تا مشکل او را حل کنید، نه اینکه انجام چه کاری ممکن نیست!
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره استراتژی با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.