مثلث دلبستگی کارکنان
مثلث دلبستگی کارکنان را در متن زیر مطالعه بفرمایید:
یکی از دغدغه های مدیران افزایش دلبستگی و انگیزه کارکنان نسبت به سازمان است. بدین منظور مدلی به نام “مثلث دلبستگی کارکنان” وجود دارد.
این مدل دارای سه عامل اصلی است:
اولین عامل package یا سبد جبران خدمت کارکنان است یعنی اینکه پرداخت های کارکنان منصفانه و مطلوب بوده و پرداخت ها مبتنی بر عملکرد باشد.
جهت مشاور ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
عامل دوم job satisfaction
یا رضایت شغلی کارکنان است یعنی اینکه وظایف شغلی کارکنان متنوع و چالشی باشد. در محیط سازمان به کارکنان احترام گذاشته شود،به آنها اختیار و استقلال داده شود از عملکرد آنها قدردانی شود.
گواهینامه CE اروپا از تخصص های ماست.
عامل سوم و پایانی Employability
با توجه به رشد و ارتقا کارکنان هست یعنی اینکه برای کارکنان در سازمان شرایط آموزشی مناسبی فراهم شود، برای آنها مسیر و ارتقا شغلی در نظر گرفته شود و کارکنان از حمایت مدیران برخوردار شوند.
مایکل لوبوف می گوید چند مورد از چیزهایی که باید به اونها پاداش داد اینها هستند:
1- به راه حل های اساسی به جای راه حل های مقطعی پاداش دهید.
2- به ریسک پذیری به جای اجتناب از ریسک پاداش دهید.
3- به خلاقیت کاربردی به جای اطاعت کورکورانه پاداش دهید.
4- به اقدام قاطع به جای فلج کردن کار با تجزیه و تحلیل پاداش دهید.
5- به کار برجسته به جای نمایش کار پاداش دهید.
6- به ساده کردن کاربه جای پیچیدگی غیرلازم پاداش دهید.
7- به رفتار آرام و موثر به جای نق زدن و سر و صدا راه انداختن پاداش دهید.
8- به کیفیت کار به جای سرعت در کار پاداش دهید
9- به وفاداری به سازمان، به جای تهدید به ترک خدمت پاداش دهید.
10- به کار تیمی به جای تک روی پاداش دهید.
مقاله از واژههای مبهم پرهیز کنید را نیز مطالعه بفرمایید.
با شماره های زیر ارتباط برقرار بفرمایید:
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Instagram :@Aryangostarco
