لوگو

ما میتوانیم ؟! یا ما بهتر میتوانیم؟!

شعار ما میتوانیم در عین درستی، شعاری است که کاربردش نیاز به دقت زیاد و بازنگری دارد.

بسیاری از صنعت گران و تولید کنندگان وقتی سخن از واردات و یا حتی مشارکت خارجی است مدعی هستند که توان تولید آن را داشته و واگذاری آن به خارجی ها امری ناصواب است در توانستن انجام یک کار و کیفیت انجام آن بحث زیاد است ولی در این بین کمتر کسی مدعی است که ما بهتر میتوانیم انجام دهیم

آنان که بهتر میتوانند انجام دهند با کار خود سهم خود را بازپس میگیرند و کمتر مدعی در رسانه ها هستند. آنها در رسانه ها به دنبال تبلیغات هستند.

واقعیت این است که ما در بسیاری از امور توانایی بهتر انجام دادن را نداریم و این ناتوانی نیز مختص ما نیست.

پیشرفته ترین کشورها هم خیلی از کارها را به بهترین شکل نمیتوانند انجام دهند.

در دنیا هرشخصی میتواند یک کار را بهتر انجام دهد و هر کشوری یک و یا چند کار را و با بهتر انجام دادن آن کار است که سهم خود را در جهان میگیرد و نه با توانستن انجام یک کار.

تولید کننده و یا صنعت گری که کار بهتری ارایه میدهد، کمتر نیازمند حمایت دایمی است. او اگر حمایت هم میخواهد حمایت کوتاه مدت است.

ولی کسانی که صرفا میتوانند کاری را انجام دهند در مقابل کسانی که بهتر انجام میدهند دنبال حمایت دایمی هستند و هرگز نیز بهتر انجام دادن را یاد نمیگیرند.

داشتن رابطۀ خوب با مدیر یکی از ملزومات موفقیت است. با این حال، داشتن رابطۀ خوب با مدیر کاملاً با چاپلوسی تفاوت دارد. در رابطۀ خوب، فرد به دنبال برآورده کردن منظور و منافع مدیر است. در طرف دیگر، فردِ چاپلوس به دنبال تحت تاثیر قرار دادن احساسات و غرور کارفرماست.

این فرآیند معمولاً به عنوان یک ابزار غیر اخلاقی برای رقابت با همکاران و از رده خارج کردن آنان شناخته می‌شود.

بنابراین حواستان به محدوده ارتباطی‌تان باشد زیرا کمی زیاده‌روی در این ارتباط، واکنش تند و منفی همکاران را به دنبال خواهد داشت.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *