قابلیتهای سازمانی

◊قابلیت سازمانی موضوعی است که کمتر به آن پرداخته شده است،کمتر سازمانی روی تشخیص و تعیین قابلیتهای سازمانی خود وقت می گذارد،بسیاری از مدیران هم با این موضوع بیگانه هستند.

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

مدیریت یک سازمان

◊مدیریت یک سازمان برای بالا بردن بهره وری سازمانی و دریافت بهترین خروجی ها از عملکرد نیروی انسانی باید بتواند قابلیت های سازمانی را تعریف کند سپس استخدام های مناسبی را انجام دهد.

مسیر رشد شغلی

◊همچنین بعد از تعییت قابلیتها باید بتواند مسیر رشد شغلی و افزایش مهارت های کارمندان را طراحی کند،در ادامه مدیریت بر اساس این قابلیت های سازمانی می تواند سیستم آموزشی مناسبی را طراحی و آن را پیگیری کند.

درک صحیح قابلیت سازمانی

◊برای درک صحیح قابلیت سازمانی ضروری است ابتدا تفاوت بین سه واژه دانش،مهارت و قابلیت را بدانیم.

دانش

◊دانش مجموعه دانستنیهاییست که یادگرفتنی و آموختنی هستند و برای انجام عملی باید آنها را آموزش ببینیم.

مهارت

◊به کارگیری دانش به روشی خاص برای رسیدن به نتیجه ای مشخص.

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

قابلیت و شایستگی

◊استفاده از مهارت برای اینکه کار با استانداردهای خاصی انجام شود و مهم تر اینکه فردی که دارای قابلیت و کاردانی است می داند که کار باید با چه کیفیتی انجام شود را قابلیت سازمانی می گوییم.

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
قابلیت سازمانی
Description
قابلیت و شایستگی ◊استفاده از مهارت برای اینکه کار با استانداردهای خاصی انجام شود و مهم تر اینکه فردی که دارای قابلیت و کاردانی است می داند که کار باید با چه کیفیتی انجام شود را قابلیت سازمانی می گوییم.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *