شرح وظايف مدير بازرگاني در حيطه سيستم HACCP
* سياست گذاري فروش و قرارداد محصولات
* برنامه ريزي ، سازماندهي ، هدايت و كنترل كليه عمليات مرتبط با سيستم HACCP در واحد بازرگاني شامل:
الف ) ارتباط با مشتريان و اطمينان از درك خواسته هاي مشتريان براي فروش محصولات .
ب ) ارتباط دائم با مشتريان پس از فروش محصولات .
ج ) دريافت شكايات مشتريان ، بررسي ، تجزيه و تحليل و ارزيابي اوليه شكايات مشتريان و ارسال به واحد كنترل پايشت يا نماينده مديريت .
د ) تجزيه و تحليل شكايات مشتريان در جلسات تيم HACCP باحضور مدير ارشد و نماينده مديريت شركت
ه ) تعيين اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه كه بايد در حيطه واحد بازرگاني صورت پذيرد .
* ارزيابي و تامين كنندگان و انتخاب آنها و درج در ليست تامين كنندگان معتبر.
برای مشاور ایزو و مشاوره ایزو 22000 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
برای اخذ ایزو 9001 با ما تماس بگیرید.