لوگو

 شرح وظايف مدير بازرگاني در حيطه سيستم HACCP

 

* سياست گذاري فروش و قرارداد محصولات

* برنامه ريزي ، سازماندهي ، هدايت و كنترل كليه عمليات مرتبط با سيستم HACCP در واحد بازرگاني شامل:

الف ) ارتباط با مشتريان و اطمينان از درك خواسته هاي مشتريان براي فروش محصولات .

ب ) ارتباط دائم با مشتريان پس از فروش محصولات .

ج ) دريافت شكايات مشتريان ، بررسي ، تجزيه و تحليل و ارزيابي اوليه شكايات مشتريان و ارسال به واحد كنترل پايشت يا نماينده مديريت .

د ) تجزيه و تحليل شكايات مشتريان در جلسات تيم HACCP باحضور مدير ارشد و نماينده مديريت شركت

ه ) تعيين اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه كه بايد در حيطه واحد بازرگاني صورت پذيرد .

* ارزيابي و تامين كنندگان و انتخاب آنها و درج در ليست تامين كنندگان معتبر.

برای مشاور ایزو و مشاوره ایزو 22000 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

برای اخذ ایزو 9001 با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *