در دوران رکود هوشمندانه خرج کنید
متن زیر در مورد هزینه کردن در دوران رکود می باشد؛ با ما همراه باشید:
بحران اقتصادی
بحران اقتصادی، هم فرصت است و هم تهدید. در دوران بحران، ممکن است بعضی محصولات به دلیل تنگدستی مشتریان، کاربری جدید پیدا کنند.
نکاتی که باید هنگام بازاریابی در بحران رعایت کنید، از این قرارند:
– مشتریان خود را افزایش دهید
– از رقبای خود هوشمندانهتر عمل کنید
– در بازارهای در حال رشد سرمایهگذاری کنید.
– برای به دست آوردن منابع بجنگید
– درباره مشتریان تحقیق کنید
– روی ارزشهای خانواده تمرکز کنید
– بودجه فعلی بازاریابی را حفظ کنید
– سبد محصولات را اصلاح کنید
– از توزیعکنندگان حمایت کنید
– تاکتیکهای قیمتگذاری را بازبینی کنید
– بر ارزشهای محوری تاکید کنید
– تاکید استراتژیک بر بازاریابی
– استفاده از منابع راکد
جهت مشاور ایزو و مشاوره مدیریت می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.
02177942240-77959675
مشاور ایزو 9001 تخصص ماست.
گواهینامه CE با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.