در دوران رکود هوشمندانه خرج کنید

متن زیر در مورد هزینه کردن در دوران رکود می باشد؛ با ما همراه باشید:

 

بحران اقتصادی

بحران اقتصادی، هم فرصت است و هم تهدید. در دوران بحران، ممکن است بعضی محصولات به دلیل تنگدستی مشتریان، کاربری جدید پیدا کنند.

نکاتی که باید هنگام بازاریابی در بحران رعایت کنید، از این قرارند:

– مشتریان خود را افزایش دهید

– از رقبای خود هوشمندانه‌تر عمل کنید

– در بازارهای در حال رشد سرمایه‌گذاری کنید.

– برای به دست آوردن منابع بجنگید

– درباره مشتریان تحقیق کنید

– روی ارزش‌های خانواده تمرکز کنید

– بودجه فعلی بازاریابی را حفظ کنید

– سبد محصولات را اصلاح کنید

– از توزیع‌کنندگان حمایت کنید

– تاکتیک‌های قیمت‌گذاری را بازبینی کنید

– بر ارزش‌های محوری تاکید کنید

– تاکید استراتژیک بر بازاریابی

– استفاده از منابع راکد

 

جهت مشاور ایزو و مشاوره مدیریت می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.

02177942240-77959675

مشاور ایزو 9001 تخصص ماست.

گواهینامه CE با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *