لوگو

حمل و نقل جاده ای

متن زیر در مورد حمل و نقل جاده ای مطالبی را ارائه می نماید:

←حمل و نقل جاده‌ای یکی از قدیمی ترین راه‌های جابجایی کالا می‌باشد که از نظر قیمت و سرعت جهت حمل بسیاری از کالاها مناسب است،زیر ساخت ساختمان حرفه‌ی ترابری جاده‌ای را می‌توان به راه‌ها و بارگیرها تقسیم کرد.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

Door To Door

←برای نام بردن چند نمونه از سرویس‌های شرکت حمل و نقل جاده‌ای می‌توان استفاده از کامیون یخچالی و محمولات حجیم، ترانزیت کالا و ارسال کالا به صورت Door To Door را اشاره کرد،بخش حمل و نقل جاده‌ای با آمار سالیانه ۶۰۰میلیون تن جابجایی کالا و ۱۰میلیون تن ترانزیت کالا نقش مهمی را در حمل و نقل داخلی و بین‌المللی داراست.

بخش دولتی

←نکته‌ی حائز اهمیت این است که بخش دولتی هیچ دخالتی در امور اقتصادی و سرمایه گذاری این عرصه نداشته و نقش آن محدود به سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و نظارتهای کلان است،سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای عهده دار وظایف دولت در این زمینه است.

حمل و نقل شهری

←سیستم حمل و نقل شهری عبارت است از خدمات حمل و نقلی که در دسترس عموم قرار دارد،از وسایل حمل و نقل عمومی می‌توان به کامیون بزرگ، کامیون کوچک، وانت نیسان، اتوبوس برقی، تراموا و قطارشهری، حمل و نقل سریع (مترو) و قایق‌های مسافرتی اشاره کرد.

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

حمل‌ونقل عمومی بین‌ شهری

←حمل‌ونقل عمومی بین‌ شهری عمدتاً توسط خطوط هواپیمایی، اتوبوس‌های بین‌شهری و خطوط ریلی بین‌شهری انجام می‌شود و حمل کالا و اسباب کشی توسط شرکت های حمل و نقل شهری و باربری قابل دسترس است.

خدمتی سودآور

←خدمات حمل‌ونقل عمومی می‌توانند مبتنی بر نرخ کرایه بر اساس فاصله و به‌صورت خدمتی سودآور باشند و یا اینکه بودجه آن به‌صورت یارانه توسط دولت تأمین شود که در این صورت نرخ کرایه برای مسافران ثابت خواهد بود.

سودآور و قابل بازیابی

←این خدمات برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند کاملاً سودآور و قابل بازیابی بوده و یا در صورت امکان با پرداخت یارانه به‌صورت محلی و یا از طرف دولت قابل‌کنترل است،صدور بارنامه در چند نسخه از نکات لازم به اشاره قانونی در امر جابجایی کالا و اثاثیه است.

ادامه دارد…

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *