هفت توصیه مدیریتی برتر

ادامه مقاله توصیه مدیریتی برتر

قسمت دوم

۲ – ریتم کاری‌تان را پیدا کنید.

بهترین کار برای انجام پروژه‌های بزرگ این است که آنها را به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم کنید و در گام اول سراغ مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بخش آن بروید.

این کار باعث می‌شود ریتم کاری و سرعت انجام کارهایتان در اختیار خودتان باشد و از سویی دیگر پس از به پایان رساندن بخش اول یک پروژه، خیالتان راحت است که قسمت عمده کار را انجام داده‌اید و با خیالی آسوده و سر فرصت به سراغ بخش‌های کوچک بعدی می‌روید.

۳ – کارهای مشابه را در زمان‌های مشابهی انجام دهید.

انجام دادن کارهای مشابه و تکراری در ساعات مشخصی از روز باعث می‌شود آنها به بخشی از فعالیت‌های زیستی بدن ما تبدیل شوند و به نوعی بدن ما به انجام دادن هرچه سریع‌تر و بهتر آن کارها عادت می‌کند.

توصیه دوم: نگرانی و تردید را متوقف کنید.

آنچه به شدت از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های یک مدیر می‌کاهد، وجود حس تردید و بدبینی او نسبت به دیگران و مهم‌تر از آن در مورد آینده است.

بنابراین همیشه به همان چیزی فکر کنید که دوست دارید اتفاق بیفتد.

نگرانی و تردید یک مدیر مانند سم مهلکی است که به تمام کارکنان سرایت می‌کند و آنها را از کار موثر باز می‌دارد.

ادامه دارد…

شرکت مهندسی مشاور آریان گستر مشاور سیستم های مدیریتی ایزو :

مشاوره 14001

مشاوره 45001

جهت مشاوره EFQM با کاشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

 

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *