عوامل مهم در تعیین بازار هدف
عوامل مهم در تعیین بازار هدف را در متن زیر مطالعه بفرمایید:
1)اندازه و پتاسیل رشد
جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
◊همۀ بخشهای بازار، اندازه یکسانی ندارند و به یک اندازه هم رشد نمیکنند و هدف شما انتخاب بازاری است که بیشترین پتانسیل سود را برای شما خواهد داشت.
پتانسیل رشد
◊فقط اندازه یک بازار مساله نیست رشد آن هم مهم است،این پتانسیل رشد است که مشخص میکند یک بازار در آینده چقدر جذاب خواهد بود. (و ما انسانهای آیندهبینی هستیم.)
مشاوره استراتژی با آریان گستر
2)میزان دسترسی به مشتریان
◊انتخاب یک بازار بزرگ به معنی موفقیت نیست شما باید به جیب خودتان (یعنی منابع سازمان) نگاه کنید،آیا شما منابع لازم برای هدفگیری موثر این بخش از بازار را دارید؟ اصلاً آیا هدفگیری این بخش از بازار به صورت متمرکز شدنی است؟
3میزان رقابت
◊هر چقدر رقابت (و شانس ورود رقیبهای جدید) در یک بخش از بازار کمتر باشد، این بخش جذابتر است،البته مساله فقط میزان رقابت نیست. شانس شما در موفق شدن هم مساله است شما باید از خود بپرسید که آیا منابع لازم برای پیروزی در یک رقابت را در اختیار دارید، یا نه.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco