لوگو

شباهت و تفاوت بهترین و بدترین مدیران در چیست؟

 

 

مدیران موثر به توانایی خود برای تاثیرگذاری بر رخدادها و افراد پیرامون شان اطمینان دارند بدترین مدیران (یعنی مدیران بدون قدرت) توسط بی اعتمادی زیر مجموعه، خشم مشتریان، و گذراندن لحظات دشوار، مجازات می شوند.

کنترل محدودی

ولی حتا بهترین مدیران هم از کاستیها آزار می بینند واقعیت این است که مدیران به هر اندازه هم که قدرت داشته باشند و اعتبار بگیرند باز از کنترل محدودی برخوردار هستند چرا که همه ی مدیران بر مبنای اطلاعات ناقص دست به اقدام می زنند همه ی مدیران محکوم به رویارویی با ضعف ها و نقاط کوری هستند که تنها با کمک دیگران می توان بر آنها چیره شد.

پس این شباهت و تفاوت بهترین و بدترین مدیران در چیست؟

شباهت در این است که هر دو مرتکب اشتباهات عمیقی می گردند ولی، تفاوت شان در این است که بهترین مدیران برای ریشه یابی و حذف آسیب های ناشی از کمبودها، پیوسته آموزش می بینند و خود را به سلاح دانش و آگاهی مجهز می کنند. اما بدترین مدیران اشتباهات و خطاها را بارها و بارها تکرار می کنند و هیچ وقت فرصت یادگرفتن را ندارند.

سخن آخر

شما مدیر عزیز، برای دستیابی به این خرد، دانش و خودآگاهی چکار کرده ای؟ چقدر برای بالا بردن دانش خودت وقت گذاشته ای؟ آیا همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کنی و فرصت آموزش را نداری؟واقعیت این است که آموزش میتواند سطح دانش، خرد و خودآگاهی تو را به شدت بالا ببرد و تو را همچنان در زمره مدیران موفق نگه دارد
قدرت ها و محدودیت‌هایت را بشناس!

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *