لوگو

بازخوانی یک پرونده

یک هنر رهبری متحول و دگرگون ساز

←در دنیای رهبری و مدیریت گاهی بازخوانی یک پرونده می تواند الگوهایی را برای رهبران و مدیران به ارمغان آورد،آیا زمان رهبران را می سازد و یا رهبران زمان را می سازند؟آیا رهبریا مدیری را می شناسید که برای افراد وهمکاران خود زندگی را سرشار از حس و هدف کند؟

احساس در کنار ماموریت

←شخصیتی متحول، مدیریت در بحران، چرخش سریع در مقابل تغییرات ناگهانی و داشتن بصیرت این همه ویژگی های مقهور کننده در چه کسی نهفته است؟یکی از بزرگترین مقاطع تاریخی ایالات متحده آمریکا مرهون شخصیت رهبری و مدیریت اعجاز آور آبراهام لینکلن است،مجله هاروارد بیزینس ریویو در یک مقاله بسیار ارزشمند یکی از چهار معمار آمریکا یعنی آبراهام لینکلن، تئودور روزولت، فرانکلین روزولت و لیندن جانسون را انتخاب و به رازهای پروژه لینکلن پرداخته است.

پرونده ابراهام لینکلن

←قدرتی سنگین و سهمگین و مستحکم، هوشی هیجانی، مهربان، بی رحم، متواضع، بی پروا، قادر به واسطه گری بین جناح ها، توانمند در حفظ روحیه افراد، توان جذب افراد متناقض، هدایت همه تنازعاتی که رهنمود آن ها به شکست و تجزیه بود؛ به سمت وحدت ملی، نگاه تیزبین و عقاب وار به آینده و فروتن. این ها فصل های این پرونده هستند.

الهام گیری از ساز و کار رهبری

←الهام گیری از ساز و کار رهبری لینکلن حتی به میزان ده درصد از مختصات وی، می تواند شما را در سبک مدیریت و رهبری به تعالی برساند،این همه ویژگی چگونه در یک انسان جمع شده اند؟ ویژگی هایی که یک ملت را از تفرقه و جدایی نجات داد،کابینه ای سرکش، مملو از افراد بی رحم و خشن، با هوش، جاه طلب و حسود، ارتش شکاک، مردان جداشده از دولت در شمال.

تنوع وخواسته های غیر منطقی

←یک فرایند هنرمندانه متقاعد سازی می تواند این خیل ناهمگنان را به مسیری واحد هدایت کند. این همه عدم سنخیت؟ وحشت آور است!شما در رویارویی با کوهی از عدم سنخیت، تنوع وخواسته های غیر منطقی و سازهای ناهماهنگ چه تدبیری دارید؟باز هم خرواری از ویژگی های منحصر به فرد ثابت قدمی، انسجام، خودپنداری و خودآگاهی، خود انتظامی و سخاوت روح،حالا ملتی پاره پاره شده و در حال نابودی با مدیریتی شگفت آور نجات می یابد.

بازخوانی پرونده لینکلن یک مهندسی و معماری دهشتناک از مقابله با عجائب و غرائب را نمایان می سازد

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

تکنیک های مدهوش کننده در مدیریت،شمه هایی از این تکنیکهای مدهوش کننده را بخوانید:

←1- قدرت اعتراف به تغییر جهت در سیاست های شکست خورده

←2- پیش بینی دیدگاه رقبا و همآوردان

←3- حرکت به جلو و عقب نشینی به موقع

←4- درک نیازهای عاطفی همکاران

←5- پرهیز از گشوده شدن زخم های چرکین گذشته

←6- کنترل امواج عصبی

←7- عدم سرزنش همکاران

←8- غلبه بر شک و تردید همکاران و زیر دستان در تحقق هدف اصلی

←9- ایستادگی روی حرف خود

←10- توان اعتماد سازی

←11- توان سنجش احساسات دیگران

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

غرور را با شجاعت اشتباه نگیرید

←لینکلن چگونه افرادی باهوش، جاه طلب، بی رحم و حسود و با استعداد که همان اعضای کابینه هستند؛ باید طوری متقاعد کند که اعلامیه لغو برده داری را امضا کنند. نه تنها این کار را بکنند بلکه مسیر جنگ داخلی را تغییر دهند.

تکنیک لینکلن برای این چالش چه بود؟

←اوهرگز اجازه نداد غرورش جای شجاعتش را بگیرد. او به خوبی می دانست که بسیاری از رهبران جای غرور را با شجاعت اشتباه می گیرند. او تمام ویژگی های مدیریتی و رهبری خود را با باروت شجاعت شلیک کرد تا با قدرت به هدف اصابت کند.

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *