بازاریابی
بهترین زمان برای برقراری ارتباط و بازاریابی چه زمانی است؟
زمانی که سر شما شلوغ است؟
زمانی که سر شما شلوغ نیست؟
تقریبا همیشه بازاریابی باید یک اولویت در طول سال برای شرکت شما باشد.
بسیاری از کارها ممکن است در زمان های مختلف از نظر اهمیت رتبههای مختلفی داشته باشند، مثل رسانهی شما و…
ولی تمرکز روی بازاریابی چیزی نیست که فقط در زمانهایی که سر شما خلوت تر است به سراغ آن بروید.
بازاریابی فرایندی طولانی مدت است که آگاهی برای شرکت، تیم شما و تخصص شما را ایجاد میکند و تولید سرنخ فروش در زمان رکودِ کار نیست.
(تولید سر نخ فروش بخشی از بازاریابی است، که نتیجه ی حاصل از انجام فعالیت های بازاریابی و ارتباطی میباشد).
آیا حقوق کارمندان خود را هرگاه که سر شما خلوت باشد میپردازید؟
یا اینکه زمان از پیش تعیین شده برای این امر در نظر گرفتهاید؟
بازاریابی برای شرکتهای موفق به اندازهی پرداخت قبوض اهمیت دارد، اما اگر در برنامه هایتان قرار داده نشود به صورت خودکار یادآوری نمیشود.
برای داشتن شرکت موفق تر بازاریابی را به صورت منظم در برنامه تان قرار دهید.
برای فروش ییشتر، ویژگیهای محصول را به منافع آن تبدیل کنید!
برای تبلیغ جنس و خدمات، ویژگی ها را به منافع تبدیل کنید.
مشتریان منافع محصول شما را میخرند نه خود محصول یا خدمت را.
کسی که پاور بانک میخرد برایش مهم نیست که پاور بانک چند هزار میلی آمپر است، بلکه آنچه برایش اهمیت دارد، این است که چند بار گوشی او را شارژ میکند.
پس به جای اینکه بگوییم پاور بانک ما ۸۰۰۰ میلی آمپر است، بهتر است بگوییم پاور بانک ما توانایی سه بار شارژ کامل گوشی شما را دارد.
جهت مشاوره سیستم استاندارد CRM و ایزو 10002 (سیستم رضایت مشتری و ثبت شکایات) با گروه مشاورین آریان گستر تماس حاصل فرمایید.
در مسیر موفقیت با ما همراه شوید.
شماره های تماس:02177959675 02177942240
@Aryangostarco