بازاریابی دهان به دهان
بازاریابی دهان به دهان را می توانید در متن زیر دنبال بفرمایید:
قسمت بعدی
۵- از مشتری تشکر کنید
همه دوست دارند که دیگران از آنها قدردانی و تشکر کنند.
روی رسیدها و در ایمیلهایی که برای مشتریان میفرستید، عبارتهایی که نشاندهندهی سپاسگزاری شماست، بنویسید.
از کارکنان بخواهید از مشتریان به خاطر خریدشان تشکر کنند.
همچنین ارسال پیام کتبی تشکر به مشتریان تازه یا قدیمی، به آنها نشان میدهد که شما به آنها اهمیت میدهید.
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
۶- مشتری را در جریان اختلالات پیشآمده قرار بدهید
اگر تغییری در برنامهی تحویل محصول یا ارائهی خدمات ایجاد شد، دلیل آن را برای مشتری توضیح دهید و بگویید چه گزینههایی برایشان وجود دارد.
۷- کارکنان همیشه باید محترمانه رفتار کنند
حتی اگر مشتری با عصبانیت و بیادبانه رفتار کند، هرگز صدایتان را بالا نبرید، هیچوقت لحن تمسخرآمیز بهکار نبرید و مشتری را تحقیر نکنید.
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
۸ – با مشتری شاکی بحث نکنید.
از مشتری عذرخواهی کنید (حتی اگر فکر میکنید مشتری اشتباه میکند)، مشکل را رفع کنید یا پیشنهاد بازپرداخت را به او بدهید.
با برطرفکردن سریع مشکلات، مشتری عصبانی به طرفدار و هواخواه کسبوکارتان تبدیل میشود.
۹- با مشتریان کنونی و احتمالی از طریق ایمیل در ارتباط داشته باشید.
ارتباط با مشتریان بالقوه و مشتریان کنونی که پیشتر تمایلشان را برای دریافت ایمیل از شما اعلام کردهاند، کمک میکند که شما در ذهن آنها بمانید و با احتمال بیشتری دوباره به شما مراجعه خواهند کرد،اگر
بهطور منظم اخبار جذاب، کوپنهای تخفیف یا موارد خوشایند دیگر را ارائه کنید، مخاطبانتان با کسانی که به چنین پیشنهادهایی علاقه دارند، دربارهی استفادهای که خودشان بردهاند با بزرگنمایی و تأکید بسیار
صحبت میکنند.
ادامه دارد…
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.