لوگو

اهداف و برنامه‌های خود را با دیگران در میان بگذارید

اهداف و برنامه‌های خود را با دیگران در میان بگذارید با ما در متن زیر همراه بمانید:

 

 

اهداف و برنامه‌های خود را بنویسید و آن‌ها را با خانواده، دوستان یا همکاران خود به اشتراک بگذارید، این کار از طریق شبکه‌های اجتماعی هم قابل انجام است،شما با این کار خود را فردی مسئولیت پذیر و هدفمند به اطرافیان نشان می دهید. این کار باعث می شود دیگران مدام درباره‌ی اهدافتان از شما سؤال کنند، موفقیت‌هایتان را با شما جشن بگیرند و در زمان سختی و شکست‌ها همراهتان باشند و به شما پیشنهادات و توصیه‌های خیرخواهانه بدهند.

موفقیت بیشتر

به تازگی تحقیقی در زمینه‌ی کاهش وزن انجام شده که نشان می دهد افرادی که روند پیشرفت خود را از طریق توییتر به اشتراک می گذارند موفقیت بیشتری نسبت به کسانی دارند که به تنهایی در این مسیر گام می گذارند و اطلاعات کاهش وزن خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نمی گذارند.

الکساندر چاتلز

الکساندر چاتلز، مدیر اجرایی برنامه Complete (یک نرم افزار مخصوص مدیریت زمان و کار که کاربران می توانند اهداف و روند پیشرفت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند) می گوید: احتمال موفقیت افرادی که اهداف خود را از طریق این برنامه به اشتراک می گذارند چهار بیشتر از کسانی است که اهداف خود را به تنهایی و در سکوت دنبال می کنند.

 

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *