لوگو

حفظ مشتری با ۱۰ استراتژی هوشمندانه

حفظ مشتری با ۱۰ استراتژی هوشمندانه را می توانید در متن زیر مطالعه کنید:

 

قسمت پایانی
۱۰- سایر استراتژی‌های حفظ مشتری

-استفاده از وبلاگ برای خلق فضای تبادلی میان کسب‌وکارتان با مردم؛

-مدیریت ارتباطات با مشتریان (CRM)؛

-برنامه‌های تشویقی برای مشتریان وفادار؛

-خلق لحظات به یادماندنی برای مشتریان؛

-فائق آمدن بر پشیمانی پس از خرید در مشتریان؛

-شخصی کردن تماس‌‌های مشتریان؛

-ارائه‌ی پاداش و هدیه به مشتریان؛

-استفاده از پرسشنامه و نظرسنجی‌ها؛

-بازبینی‌های منظم؛

-بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی؛

سخن آخر

چاپ کتابچه‌ی معرفی کسب‌وکار برای ارائه به کسانی که تازه با شما آشنا می‌شوند،موارد ذکر شده در بالا خلاصه‌ای از استراتژی‌های دیگری هستند که برای حفظ مشتری می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

 

 

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر
مشاور ایزو
Summary
Article Name
استراتژی هوشمندانه
Description
شخصی کردن تماس‌‌های مشتریان؛ ارائه‌ی پاداش و هدیه به مشتریان؛ استفاده از پرسشنامه و نظرسنجی‌ها؛ بازبینی‌های منظم؛ بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی؛
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *