استارتاپ ها

مطالبی در مورد استارتاپ ها و کسب درآمدهایتان را در متن زیرمشاهده بفرمایید:

-استارتاپ های تک شاخ یا Unicorn Startup ، استارتاپ هایی هستند که با رشد سریع به ارزش های میلیاردی رسیده و میتوانند سرویس های خود را در اجتماع بطور همگانی -مورد استفاده قرار دهند.
-در فرهنگ استارتاپی جهان، به استارتاپایی که بتونن وضعیت مناسبی از نظر کیفیت و ارزش مالی داشته باشن، استارتاپ تک‌ شاخ‌ گفته میشود.

روانشناسی رنگ‌ها در بازاریابی

-روانشناسی رنگ‌ ها در بازاریابی نقشی کلیدی دارد. رنگ‌‌ها به عنوان یک عامل قدرتمند روانی روی رفتار و تصمیمات مردم شناخته می‌شوند.
-این موضوع چیزی است طراحان و متخصصان بازاریابی به خوبی از آن آگاهی دارند و سعی می‌کنند بهترین بهره را از آن ببرند.
-رنگ حتی می‌تواند تنها دلیل یک نفر برای خریدن یک کالا باشد. در یک نظرسنجی، ۹۳ درصد خریداران گفته‌اند که در هنگام خرید به ویژگی‌‌های ظاهری چیزی که می‌خرند توجه می‌کنند و ۸۵ درصد از مصاحبه -شوندگان گفته اند که رنگ یک عامل اصلی در انتخاب آن‌‌هاست.
-در ادامه این مطلب می‌خوانید که مک دونالد چطور با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها به غول فست فود دنیا تبدیل شد!

سرمایه‌گذاران با توجه به روش و فاز سرمایه‌گذاری و میزان سرمایه به سه دسته تقسیم می‌شوند:

-فرشتگان سرمایه‌گذار
-شتاب‌دهنده‌های استارتاپ
-شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر

مزایای بهره‌مندی از منتورها در کسب‌ و کار شامل:

-چشم‌انداز وسیع و درک درست آنها از بازار است.
-منتورها خودشان روزی در جایگاه افراد کم‌تجربه دست به شروع کاری زده‌اند و اکوسیستم را بخوبی می‌شناسند و تلاش خواهند کرد این شناخت را به کسب‌وکارهای جوان‌تر منتقل کنند.
-منتورها شبکه‌ای از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را می‌شناسند که برای تیم‌ها بسیار سودمند است.
-مهم‌ترین وظیفه منتورها گوشزد کردن اشتباهات و هدایت تیم‌ها برای رسیدن به راه‌حل‌ های مورد نیاز توسعه اهداف است.

هدف از ایجاد مرکز رشد:

-ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق جوان
-کمک به رونق اقتصادی محلی مبتنی بر فناوری
-ایجاد فضای لازم برای گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش مدار و فناور
-بسترسازی ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب به منظور جذب کارآفرینان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در زمینه‌های منجر به توسعه فناوری
-تولید و توسعه محصولات و فرآیندهای فناوری قابل عرضه به بازار
-بسترسازی جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی

coaching

-کوچینگ (coaching) یک فرآیند کوتاه مدت است. کوچ (coach) به فرد مراجعه کننده کمک می‌کند تا استعدادهای ذاتی خویش را بشناسد و امکاناتی را که در دست دارد به کار بگیرد.
-کوچینگ یعنی سفر به دنیای خود و ذات فرد و انقدر باید از فرد سوالات هدفمند پرسید تا توانایی های بالقوه و علایقش را یافت.
-فرآیند کوچینگ یعنی به فرد کمک کنیم تا از چیزی که هست به چیزی که می‌خواهد بشود برسد.

 

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *