لوگو

به ارزیابی عملکرد کارکنان توجه ویژه داشته باشید

به ارزیابی عملکرد کارکنان توجه ویژه داشته باشید و متن زیر را دنبال بفرمایید:

 

 

ارزیابی عملکرد یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی است که می توان گفت جزو چالشی ترین و سخت ترین تکنیک های مدیریتی هم هست. سازمانهای زیادی سالهاست درگیر این ابزار هستند و هر روز بارها و بارها برای نوع ارزیابی که انجام می دهند مورد انتقاد واقع و به چالش کشیده می شوند.

سیستم ارزیابی عملکرد

مدیران بسیاری هر روز تلاش می‌کنند که سیستم ارزیابی عملکرد خود را ارتقا بدهند اما هر کاری که می‌کنند کسی از کارمندان در نهایت معترض است ما در این دوره سعی می‌کنیم نظامی را طراحی کنیم که تا حد ممکن کمترین انتقاد و چالش را جلوی شما بگذارد و تا حد ممکن بتواند به خوبی عملکرد افراد را ارزیابی کنند.

سیستم رسمی

بسیاری از سازمانها دارای نوعی سیستم رسمی برای ارزیابی و شاید هم ارائه گزارش درباره ی کار کارکنان هستند،در برخی سازمانها سالی یک بار و در بعضی شش ماه یکبار انجام می شود،اگر سازمان شما دارای چنین سیستمی است باید هم از نظر ارزیابی کار کارکنانتان و هم از نظر ارزیابی کار خودتان از طریق مدیرتان موضوع را با دقت بالاتری مورد توجه قرار دهید، اگر هم چنین سیستمی ندارید باید به فکر طراحی آن باشید.

سیستم کنترلی

سیستم ارزیابی عملکرد با سیستم کنترلی متفاوت است در ایران اغلب دیده می شود که ارزیابی عملکرد را با سیستم کنترلی اشتباه می گیرند ما این موضوع را در طراحی سیستم کنترلی به روش تار عنکبوت بررسی می کنیم اما ارزیابی عملکرد کارا اقدام به طراحی سیستم پرداخت به ازای عملکرد می کند و مکمل سیستم کنترلی برای پرداخت پاداشهای دقیق است.

 

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *