لوگو
اردک‌ها هیچ وقت عقاب نمی‌شوند

اگر رهبری یک تیم را در دست دارید، مسئول هستید که افراد را تربیت کنید و به آنها انگیزه دهید که عملکرد بالاتری را نشان دهند.

به عنوان یک رهبر

بلاشک در هر تیم کاری، هم اردک ها هستند و هم عقاب‌ها و البته از هر دو هم باید باشند و حتی اصلا there is nothing wrong with ducks اما به عنوان یک رهبر تیم، باید تشخیص دهید که چه کسانی اردک‌های تیم هستند و از آنها در حد خودشان کار بخواهید و به آنها انگیزه برای رشد و پیشرفت دهید.

یک نکته را همیشه به یاد داشته باشید: اردک‌ها هیچ وقت عقاب نمی‌شوند!

اما سوال این جاست که اردک‌ها را چطور شناسایی کنیم؟!

اردک‌ها همیشه یک بهانه‌ای دارند، نق و غر زیاد میزنند یا می‌گویند: “ای وای من اصلا این کار رو نمیتونم انجام بدم، من با همین کاری که میکنم راحتم; این وظیفه من اصلا نیست…”.
حتی اگر اردک‌ها در برابر درخواست شما هم جواب مثبت بدهند، در نهایت دوست دارند که در محدوده خودشان شنا کنند و انتظار دارند که تیم هم به پرواز در بیاد.
بنابراین هیچ وقت از اردک‌های گروه انتظار نداشته باشید که مثل عقاب‌ها باشند، چون آنها به این تیپ زندگی عادت کردند.

مشاوره ایزو با آریان گستر
اردک‌های تیم

اما عقاب عادت به پرواز دارد، NO MATTER WHAT هر اتفاقی هم که بیافتد، هیچ چیز مانع کار آنها نمیشود،رهبری به معنای این است که افراد را در جای “درست” قرار دهیم تا اینکه موفق شوند و افراد را از جایی که هستند به جایی که میخواهند بروند هدایت کنید، اما واقعیت را باید ببینید که اردک‌های تیم، همیشه اردک می‌مانند.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *