۱۰ راه برای جذب مشتری جدید
قسمت اول
در یک دنیای کامل و بی نقص، صاحبان کسب وکار به بودجهای نامحدود برای بازاریابی کسبوکار خود و یافتن مشتریان جدید دسترسی دارند و به این طریق میتوانند فروش خود را نیز تا حد قابل توجهی افزایش دهندآنها قادرند حجم انبوهی از تبلیغات آنلاین و آفلاین را از طرق مختلف منتشر کنند و برای افزایش کاربران آنلاین یا آفلاین خود اقدامات ترویجی انجام دهند و در گام بعدی به منظور ارتقای برند به راهاندازی کمپینهای روابط عمومی بپردازند.
شرایط کسب وکار
اما شرایط کسب وکار در دنیای حاضر، به هیچ عنوان کامل و بینقص نیست و واقعیت چیز دیگری است چرا که منابع در اختیار ما، محدود و در مقابل، نیازهای بشر نامحدود است و اساساً علم اقتصاد و بازاریابی پاسخ خرد جمعی آدمیان در برابر این محدودیتها است.
یافتن مشتریان
با این اوصاف برای یافتن مشتریان جدید باید چه کرد؟آموختن چگونگی حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و نیز چگونگی مخاطبسازی (Leads Generation)
از شایستگیهای کلیدی مدیران و کارآفرینان عصر حاضر است.
در ادامه ۱۰ توصیه برای نگهداری مشتریان و جذب مشتریان جدید ارایه میشود:
۱ – برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید
اگر چه جذب مشتری جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.