۱۶ سوال برای بهبود فرآیند فروش
۱۶ سوال برای بهبود فرآیند فروش را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:
قسمت اول
بیشک همهی صاحبان کسبوکارها به دنبال راهی برای افزایش فروش با بهینه کردن فرآیند فروش هستند،بهبود فرآیند فروش رویکرد قابل اتکایی است،حتی شرکتهای بزرگ و موفقی مانند HubSpot با وجود صرف میلیونها دلار در فرآیند فروش، پیوسته به دنبال راههایی برای افزایش اثربخشی از طریق فرآیند فروش و هماهنگی با فناوریهای جدید هستند.
مارک روبرگ
آنطور که مارک روبرگ (Mark Roberge) در کتابش «فرمول افزایش فروش» میگوید اثربخشی و کارایی فرآیند، فناوری و دادههای گردآوریشده عامل مهمی در موفقیت کسبوکارهاست.
کسبوکار کوچک
تجربه نشان داده است اگر کسبوکار کوچکی هستید و روشهایی را که شرکتهای بزرگ بهکار میگیرند، در پیش نمیگیرید، به این زودیها بزرگ نخواهید شد.
برای رشد سریع
حتی اگر برنامهای برای رشد سریع ندارید، با بیتوجهی به بررسی و بهبود فرآیند فروش برای افزایش کارایی و اثربخشی در گذر زمان، کسبوکارتان شکست خواهد خورد،در این مقاله به شما ۱۶ مورد را معرفی میکنیم که با بررسی و پاسخ به آنها میتوانید کارایی فرآیند فروش کسبوکارتان را ارزیابی کنید.
سخن آخر
پس برای تقویت فروش و افزایش موفقیت کسبوکارتان راهنماییهای این مطلب را از دست ندهید.
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
