استراتژی حفظ مشتری
استراتژی حفظ مشتری ر ا در متن زیر مطالعه بفرمایید:
قسمت بعدی
برای اینکه توجهتان را از جذب مشتری به حفظ مشتری متمرکز کنید، این موارد را در نظر داشتهباشید:
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
۱- از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید.
یک سیستم CRM، یا مدیریت ارتباط با مشتری شما را قادر میسازد با استفاده از یک پلتفرم خودکار، مشتریان را پیگیری و رصد کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
شما میتوانید پیامها را شخصیسازی کنید تا روی موارد، موضوعات، محصولات یا اطلاعات مورد علاقهی هر مشتری تمرکز کنید.
این به شما کمک میکند حفظ مشتری بخشی از آمیزهی ارتباطاتتان باشد.
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
۲- استراتژی حفظ مشتری را نسبت به استراتژیهای جذب اولویت بدهید
تمرکزتان را از تماسهای سرد از راه دور، تبلیغات گسترده، و پیامهای بازرگانی عمومی بگیرید و روی برقراری ارتباط با مشتریان فعلی تمرکز کنید.
برخی از تاکتیکهای فهرست زیر را به آمیزهی بازاریابی برونگرای خود، به عنوان بخشی از تلاشهای حفظ مشتری اضافه کنید و تیمتان را آگاه کنید که باید روی به انجام رساندن این وظایف تمرکز کنند.
ادامه دارد…
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.