استراتژی حفظ مشتری
استراتژی حفظ مشتری را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:
قسمت بعدی
جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
۵- روی خدمات تمرکز کنید.
راه حفظ مشتری ارائهی خدمات عالی است.
خدمات مشتری را برای تیمتان به یک اولویت تبدیل کنید.
افراد تیم را تقویت کنید تا فورا مشکلات را رفع کنند، و پس از رسیدگی به تیکتهای پشتیبانی مطمئن شوید هیچ مشکل جزیی باقی نمانده است.
مشتریان اغلب به خاطر قیمت سراغ شرکتهای دیگر میروند، اما خدمات عالی وفاداری طولانیمدت را برای کسب و کار شما به ارمغان خواهدآورد.
اکنون که برخی از استراتژیهای بنیادی حفظ مشتری را درک کردید، بیایید برخی تاکتیکهای رایج حفظ مشتری را دقیقتر بررسی کنیم.
این تاکتیکها از استراتژیهایی که در بالا ذکر شد پشتیبانی میکند و مشتریان را ترغیب میکند باز هم به شرکت شما برگردند.
ادامه دارد…
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco