آموزش بازاریابی
فروش حاصل از آموزش بازاریابی استراتژیک و یکپارچه است و بدون دستیابی به آن عملا هیچ کاری صورت نگرفته و تمام تلاشهای بازاریابی بی نتیجه خواهد بود.
به همین دلیل لازم است برای قسمت نهایی بازاریابی که همان فروش است، تمهیدات و سازوکارهایی کارآمد تعریف شود.
1- ایجاد روابط پویا با بازارهدف، به نحوی که اعتمادسازی و ایجاد صمیمیت برای ادامه روند کاری تحقق یابد و در نهایت مشتری اعتماد و اقدام به خرید کند.
2-انجام مذاکرات چند مرحلهای کوتاه و موثر برای گفتگو و متقاعدکردن مشتری نیاز به زیاده گویی نیست. مذاکرهای چند مرحلهای و کوتاه اما مفید و موثر برای رسیدن به نتیجه کافی است.
3- معرفی و پرزنت
به شکلی صادقانه و دقیق بیان شود، که هستیم و چه داریم؛ تا در تصمیم خرید مشتری تاثیری شگفت انگیز بگذارد. آنچه واقعا وجود دارد نه آنچه وعده داده میشود.
4- قیمتدهی
به صورتی که دارای توان و مزیترقابتی باشد، به نفع رقیب عمل نشود و مشتری را متقاعد کند که ارزشیافزوده نصیبش شده است.
5- مشوقها
به گونهای که مشتری را برای خرید ترغیب کنند. مشوقهایی هدفمند که احساس خوب را به مشتری منتقل نمایند.
6- مدیریت فکر و جریان مشتری
باید مشتری احساس کند که توجه و پیگیری خاص و ارزشمندی برای او تدارک دیده شده است و درک کند که وجودش برای سازمان یک ارزش است.
7-خدمات پسازفروش
به شکلی که رضایتمندیمشتری را محقق و تکرار خریدهای بعدی را تضمین کند.
مدیریت استراتژی–گواهینامه محصول(CE)–مشاوره سیستم های مدیریتی–
شماره های تماس:02177959675 02177942240
@Aryangostarco